سرپرست تیم فولاد خوزستان با اشاره به آمادگی بالای این تیم، از حضوری قدرتمند در 3 جام پیش رو خبر داد.

محمدحسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خوشبختانه اردوهای خوبی را سپری کردیم و کارهایمان طبق برنامه پیش رفته و هم اکنون آماده شروع مسابقات هستیم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات تیم گفت: ما در کل عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم اسکلت تیم فصل قبل را حفظ کنیم علاوه بر آن با جذب بازیکنان جدید نقاط ضعفمان را پوشش دادیم و تیم خوبی را راهی مسابقات خواهیم کرد.

ابن قاسم در خصوص جدایی افشین نیز گفت: ما به افشین نیاز داشتیم و او از بازیکنان با ارزش خوزستان است متأسفانه مبلغ پیشنهادی او بالا بود و ما نتوانستیم با او کنار بیاییم.

**امیدواریم برنده اصلی تیم داوری باشد

سرپرست تیم فولاد در خصوص دیدار این تیم در هفته اول با سپاهان افزود: به نظر من سپاهان تیم قدرتمندی است و دو تیم قطعاً برای برد به میدان خواهند رفت ما از آمادگی لازم برخورداریم و تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست تا با دست پر از این بازی خانگی خارج شویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال تیم ما در 3 جبهه درگیر است و تمام تلاشمان را به کار می بندیم تا نماینده قدرتمندی برای فوتبال خوزستان در لیگ باشیم و در نهایت بتوانیم به جایگاهی شایسته دست پیدا کنیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار