منابع بلندپايه حزب الله لبنان اقدام اتحاديه اروپا در درج نام شاخه نظامي اين حزب در فهرست گروه هاي تروريستي را بي تاثير در معادلات دانستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الجمهوريه لبنان:منابع بلندپايه حزب الله لبنان در واكنش به درج نام شاخه نظامي اين حزب در فهرست گروه هاي تروريستي از سوي اتحاديه اروپا اظهار داشتند:اين اقدام معادلات را تغيير نداده و با طرح پرسشي با عنوان "جدايي شاخه نظامي از شاخه سياسي در حزب الله چه معنايي دارد؟ ادامه دادند:معروف است كه مفهوم اصلي مقاومت،مقاومت نظامي آن است.

اين منابع بلندپايه در ادامه با اشاره به اينكه آيا كشورهاي اروپايي پيش از اقدام خود عليه  حزب الله به تاثير آن بر نيروهاي "يونيفل" در جنوب لبنان و چگونگي برخورد حزب الله وشاخه نظامي آن با نيروهاي "يونيفل" از اين پس فكر كرده اند؟ افزودند:ما از فشارهاي زيادي كه از سوي آمريكا واسرائيل بر اتحاديه اروپا در اين باره وارد شده اطلاع داريم.

اين منابع در پايان اظهار داشتند:بيشتر كشورهاي مشاركت كننده در "يونيفل" بر حمايت حزب الله از نيروهاي اين نهاد در جنوب لبنان يقين داشته و همچنين بر نقش آفريني حزب الله در برقراري ثبات در اين منطقه كه امكان تعرض از سوي گروه هاي تكفيري را دارند صحه مي گذارند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: حزب ، یونیفل ، اشاره ، اروپا ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار