پنجمین جلسه از سلسله نشست‌های تخصصی گروه سیاست خارجی دفتر مطالعات سیاسی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با موضوع سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در دولت یازدهم برگزار شد.

به گزارش حوزه مجلس باشگاه خبرنگاران؛ پنجمین جلسه از سلسله نشست‌های تخصصی گروه سیاست خارجی دفتر مطالعات سیاسی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با موضوع سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در دولت یازدهم (اولویت‌ها، چالش‌ها، راهبردها) با سخنرانی دکتر محمدرضا دهشیری استاد دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه که تعدادی از کارشناسان دفتر مطالعات سیاسی مرکز پژوهش ها نیز حضور داشتند؛ دکتر دهشیری ضمن تبیین فرصت‌ها و چالش‌های فراروی سیاست خارجی ایران در دولت یازدهم به تشریح و تجویز راهکارها و راهبردهای موثر در تقویت سیاست خارجی کشور طی چهار سال آینده پرداخت و در پایان سخنان خود نیز به سوالات کارشناسان حاضر در جلسه پاسخ گفت.

یادآور می‌شود که گروه سیاست خارجی دفتر مطالعات سیاسی مرکز پژوهش‌ها تاکنون چهار جلسه کارشناسی را پیرامون همین موضوع با حضور اساتید دانشگاه برگزار کرده است که مشروح هر یک از این نشست‌ها در قالب گزارش‌های جداگانه منتشر شده و در اختیار نمایندگان محترم مجلس قرار می‌گیرد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار