مهاجم اسبق تيم فوتبال استقلال از یادگیری آبی ها ابراز رضایت کرده و تنها نگرانی تیم در فصل آينده را جای خالی جباری عنوان کرد.

امين منوچهري در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: طبیعی است که ابتدا روی فاز بدنی کار کردیم که این فاز شامل تمرینات هوازی، قدرتی و سپس چابکی می شود در کنار این ها تمرینات تاکتیکی مان را دنبال کردیم.

مهاجم اين فصل تیم فوتبال راه آهن ادامه داد: تعویق 10 روزه لیگ در نهایت به نفع ما شد و فکر می کنم چهارشنبه صبح آماده مسابقه خواهیم بود.

منوچهری در خصوص بازی این تیم گفت: 4 یا 5 بازی تدارکاتی انجام دادیم که کمک بسیار خوبی برای آمادگی تیم ما بود ما البته در اردبیل به مصاف تیم دانشگاه این شهر رفتیم و تیم های فولاد گستر، فولاد خوزستان، مس کرمان و سپاهان حریفان تدارکاتی بعدی تیم ما بودند و خدا را شکر هم اکنون آماده شروع مسابقه هستیم.

وی در خصوص هر نگرانی این تیم برای فصل آینده گفت: از اول تلاش مدیران و ابراهیم زاده نشان داد مسئولین عزم خود را جزم کرده اند تا به نتایج خوب و در نهایت کسب سهمیه آسیایی برسیم. ولی نظر شخصی من این است که با حرف زدن دردی دوا نمی شود من به شخصه امیدوارم با بازی های درخشانی که از خود به نمایش خواهیم گذاشت به اهدافمان برسیم.

**دل به دل راه دارد....

بازیکن اسبق آبی پوشان پایتخت در خصوص علاقه هواداران به خود گفت: من همیشه روند کاری استقلال را دنبال می کنم و عاشقانه این تیم را دوست دارم از قدیم گفتن دل به دل راه دارد من هم علاقه زیادی به هواداران دارم و همیشه به فکر موفقیت استقلال هستم، زماني حضور من براي این تیم موفقیت بود همچنين ممکن است در نبود من هم استقلال افتخاراتي را کسب کند.

وی در ادامه گفت: باز هم تأکید می کنم بودن یا نبودن من مهم نیست و مهم موفقیت تیم استقلال است.

منوچهری در خصوص اعتراض پیشکسوتان از بی نظمی و نوع قدردانی از افتخارآفرینان اذعان داشت: من کوچکتر از آن هستم که بخواهم در این باره نظری داشته باشم. ما استعدادهای زیادی در کشورمان داریم و اگر بتوانیم با مدیریت درست از آن ها درس بگیریم به گنجینه عظیمی دست خواهیم یافت.

شک نکنید فدراسیون ما اگر نصف برنامه ای که کره و ژاپن برای تیمهایشان دارند را برای تیم ملی اجرا کند قطعاً در جام جهانی از گروهمان صعود خواهیم کرد.

** همه مردم دوست دارند استقلال در آسیا افتخار آفرینی کند

بازیکن سابق آبی پوشان در خصوص رقابت های پیش روی این تیم در رقابت های آسیایی افزود: استقلال همه چیز برای قهرمانی آسیا دارد و همه دوست دارند این تیم به قهرمانی برسد ولی تنها چیزی که جای افسوس دارد جدایی جباری از جمع آبی پوشان است و حتی خود امیرخان هم می داند که تنها مشکل استقلال نبود جباری است و امیدوارم با جایگزینی مناسب این خلأ پر شود.

منوچهری در پایان خاطر نشان کرد: بنظر من امسال استقلال و سپاهان که کمترین تغییرات را در خود داشته اند بعنوان مدعیان اصلی قهرمانی بشمار می روند و امیدوارم در نهایت راه‌ آهن موفق به کسب سهمیه آسیایی شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار