شراره رخام:

سحرها من را بيدار نمي كردند

بازيگر سنيما و تلويزيون گفت: سحرها به دليل كوچك بودنم كسي من را براي خوردن سحري بيدار نمي كرد.

شراره رخام بازيگر سينما و تلويزيون در خصوص دوران كودكي اش در ماه مبارك رمضان به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: دوران كودكيم در ماه مبارك رمضان برايم بسيار خاطره انگيز است در آن زمان اشتياق بسيار زيادي براي روزه گرفتن داشتم اما به دليل كوچك بودنم اين اجازه به من داده نمي شد.

وي افزود: سحرهايش را بسيار دوست داشته و دارم و به خانواده ام سفارش مي كردم كه من را حتما بيدار كنند اما بزرگترها به خواهش من اعتنايي نمي كردند.

رخام اظهار داشت: سحرها با اذان صبح بيدار مي شدم و از دست خانواده ام عصباني بودم كه چرا بيدارم نكردند، يكي از سحرهاي ماه مبارك تمام تلاشم را به بيدار ماندن كردم و موفق به خوردن سحري شدم.

وي افزود: در آن زمان چون اجازه روزه گرفتن نداشتم روزه كله گنجشكي مي گرفتم.

وي تصريح كرد: اولين سالي كه روزه گرفتن برمن واجب شد فصل تابستان بود و با وجود سختي آن حس بزرگي و غرور مي كردم كه من هم روزه واجب و كاملي را مي گرفتم.

رخام در خصوص مجموعه هاي تلويزيوني ويژه ماه مبارك كه در آن حضور داشته عنوان كرد: مجموعه هايي چون "فقط به خاطر تو" و "ساميه" از فيلم هايي بودند كه ويژه ماه مبارك در آن ها ايفاي نقش كردم و خاطرات زيبايي را در زمان افطار با عوامل كار دارم.

وي با اشاره به بازي خود در 2 تله فيلم تصريح كرد: در فيلم سينمايي "مبارزان كوچك" به كارگرداني محمد اطيابي نقش اول زن را بازي مي كنم در اين فيلم نقش يك سارق را دارم كه به اتفاق برادرانش براي دزديدن كتيبه از يك موزه دست به كار مي شوند و مسائل و مشكلاتي براي آنها رخ مي دهد.

وي در خصوص بازيگران اين فيلم افزود: در اين فيلم با بازيگراني چون مهران رجبي، شهاب عباسي، يوسف صيادي و نعيمه نظام دوست حضور دارند.

وي خاطرنشان كرد: تله فيلم "آقاي هيچ" به كارگرداني فرشيد فاتح وتهيه كنندگي محسن ربيعي را آماده نمايش دارم كه در اين تله با بازيگراني چون كيانوش گرامي، نصراله رادش، مهدي اميني خواه، فتحعلي اويسي و ناهيد مرادي نصب همبازي هستم.

وي افزود: اين تله يك طنز موقعيت بوده كه در آن تلاش مي كنم تا ارثي كه قرار است به همسر برادرم برسد را از آن خود كنم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار