مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: از 20 میلیون گردشگر که در مازندران حضور می‌یابد، زمینه حضور 5 میلیون گردشگر در پارک موزه دفاع مقدس در مازندران فراهم می‌شود

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران مازندران زارعی در نخستین نشست کارگروه هنری و محتوایی پارک موزه دفاع مقدس مازندران افزود: ساخت پارک موزه دفاع مقدس مازندران یک کار ماندگار در حوزه دفاع مقدس مازندران است.

زارعی به نقش اثرگذار مردم استان در دفاع مقدس اشاره وتصریح کرد : مازندران در هشت سال دفاع مقدس بیش از 10 هزار و 400 شهید و صدها هزار رزمنده و جانباز تقدیم انقلاب و اسلام کرد که برای بیان این ارزش‌ها باید از جایگاه هنر بهره‌برداری کنیم.

وی گفت: پارک موزه دفاع مقدس مازندران در عرصه‌ای به مساحت حدود 75 هکتار در حال ساخت است که در ساخت این مجموعه باید از هنر و نقش‌آفرینی هنرمندان بهره‌برداری کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران افزود: ما می‌خواهیم موزه‌ای درست کنیم که قرن‌ها مردم بتوانند از آن دیدن کنند با تفاوتی که نسبت به موزه‌های دیگر داریم.

زارعی مهم‌ترین هدف ساخت پارک موزه دفاع مقدس مازندران را ترویج فرهنگ ناب این دوران بیان و تصریح کرد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس با زبان هنر امکان‌پذیر است و باید تلاش کنیم که نقش برجسته رزمندگان در دفاع مقدس را برجسته نشان دهیم.

زارعی گفت: در پارک موزه دفاع مقدس و برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس نگاه نظامی نداریم و همه تلاش ما این است که از هنر بومی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس به خوبی بهره‌برداری شود.

بگفته وی مازندران استان توریستی است و سالانه 20 میلیون بازدید کننده دارد باید تلاش کنیم که با هنر زمینه جذب 5 میلیون گردشگر را در پارک موزه دفاع مقدس مازندران فراهم کنیم./س

برچسب ها: گردشگر ، مازندران ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.