همزمان با سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد با حضور مسئولین و خیرین شهرستان بیرجند برگزار شد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، همزمان با سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد با حضور مسئولین و خیرین شهرستان بیرجند در سالن الغدیر این شهرستان برگزار شد.

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی در حاشیه برگزاری این جشن در جمع خبرنگاران گفت: هم اکنون 69 زندانی جرایم غیر عمد در زندانهای استان به سر می برند.

محمد علی اربابی عنوان کرد: بیش از 30 میلیارد و 245 میلیون ریال برای آزادی این زندانیان اعتبار نیاز است.

 وی افزود: از مجموع زندانیان جرایم غیر عمد استان سه نفر زندانی دیه، 32 نفر زندانی مهریه و 34 نفر زندانیان بدهی مالی هستند.

اربابي تصریح کرد: امسال بنا داریم علاوه بر کمک برای آزاد سازی زندانیان به خانواده های آنها نیز کمک کنیم.

 وی با اشاره به اینکه سه هزار نفر از زندانیان استان خانواده آنها دچار مشکلات مالی هستند، عنوان کرد: انجمن حمایت از زندانیان تلاش دارد تا در جهت کم کردن آلام این خانواده ها نیز قدم بر دارد.

 وی بیان داشت: یک هزار و 200 نفر زیرپوشش انجمن های حمایت از زندانیان استان هستند و از کمک های نقدی، سبد کالای ماه رمضان، افطاری، کمک هزینه تحصیلی فرزندان و... برخوردار می شوند.

کمک 5 میلیارد ریالی خیرین به آزادی زندانیان غیر عمد


مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان جنوبی گفت: در جشن گلریزان امشب پنج میلیارد و 30 میلیون ریال کمک نقدی و تعهدی از سوی خیرین در استان جمع آوری شد.
 
وی با بیان اینکه خیرین در هشت سال گذشته 491 نفر با مشارکت ستاد دیه استان و همکاری خیرین آزاد شده اند، افزود: سال گذشته از طرف ستاد دیه استان 296 میلیون و 800 هزار ریال و از طرف ستاد کشوری شش میلیارد و 898 میلیون ریال و کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز 60 میلیون ریال به این جشن کمک کرد.

چه زیبنده است به تاسی از ماه مهمانی و مهربانی خداوند قلبهای‌مان را جلا دهیم و گره گشای چشم‌های منتظری در پشت میله‌ها باشیم؛  شاید امروز و یا فردایی  نوبت استجابت دعای من و شما باشد.....

شماره حساب 0106341975006 بانک ملی  شعبه طالقانی بیرجند برای دریافت کمک‌های مردمی به ستاد دیه و شماره حساب 33333.06 بانک سپه شعبه انقلاب نیز برای کمک به خانواده‌های زندانیان آماده دریافت کمک‌های خیرین است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار