سرمربی تیم ملی شمشیربازی گفت: نفرات اعزامی به مسابقات جهانی مجارستان روزهای پایانی اردو را می گذرانند.

سیامک فیض عسگری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اردوی تیم ملی شمشیربازی از 29 تیر آغاز شده است و تا روز 13 مرداد ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی در خصوص نفرات اعزامی به مسابقات جهانی شمشیر بازی افزود: علی یعقوبیان، محمد اسماعیلی، حامد صداقتی و محمد رضایی نفرات اعزامی هستند که در سلاح اپه به این مسابقات اعزام خواهند شد.

وی در مورد سطح فنی تیم تصریح کرد: پس از وقفه ای کوتاه از رقابت های قهرمانی آسیا در چین اردوهای تیم ملی را با قدرت هرچه تمامتر آغاز کردیم مرحله نخست اردو را به بدنسازی جهت تقویت بنیه تیم اختصاص دادیم و در مرحله دوم که تا نزدیکی اعزام به طول می انجامد بر روی مهارت های تکنیکی و تاکتیکی تکیه خواهیم کرد تا تیم مس از آمادگی بیشتر در رقابت های جهانی شمشیربازی مجارستان حضور یابند.

فيض عسگري تأکید کرد: هرگند تاکنون در سطح جهانی نتوانستیم عنوانی را کسب کنیم و تمامی عناوین ما در شمشیربازی به کسب چند مدال در آسیا ختم می شود اما با تمام قوا سعی خواهیم کرد تا بتوانیم عملکرد مطلوبی داشته باشیم و سطح رنکینگمان را ارتقاء دهیم تا دیگر زنگ تفریح برای سایر کشورها نباشیم چرا که هر چقدر سطح رنکنیگ تیمی را بتوانیم افزایش دهیم، در رقابت های آتی که از جمله آن می توان به بازیهای آسیایی اینچوآن کره جنوبی اشاره کرد با قرعه ی آسانتری مواجه خواهیم شد و به همان اندازه شانس مدال آوری ما نیز افزایش می یابد.

وي در خصوص عملکرد فردی ورزشکاران خاطر نشان کرد: محمد اسماعیلی یک هفته پیش از اعزام با معرفی ما از طرف فدراسیون به اردوی فدراسیون جهانی به کمپ FIE دعوت شد تا بتواند در مصاف با حریفان تمرینی مهارت های فردی خود را ارتقا دهد.

سرمربي علی یعقوبیان به عنوان کاپیتان تیم ملی شمشیربازی به غیر از عدم توفیق در کسب سهمیه المپیک که درسال گذشته در واکایامای ژاپن صورت گرفت عملکرد خوبی داشته است. در رقابت های اخیر نیز که به میزبانی کشور چین انجام گرفت به جمع 16 نفر پایانی راه یافت./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار