دبير غرفه باوران فاطمي از برپايي اين غرفه در بيست و يكمين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم خبر داد.

اسلام‌لو در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران گفت:‌ غرفه باوران فاطمي همزمان با ماه مبارك رمضان در بيست و يكمين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم و مصلاي تهران برپا مي‌شود.
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: اين غرفه به منظور ايفاي نقش زنان در زمينه تاريخ سازي و كمك به ساخته شدن ايران در متن تاريخ و بيان كردن اين تكيه و نبودن زنان در حاشيه در بيست و يكمين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم و مصلاي تهران در دست اجرا است.
اسلام لو با اشاره به اقدامات اين غرفه گفت: نصب پوسترهاي سبك زندگي حضرت فاطمه زهرا (س) معرفي ايشان به عنوان بهترين الگو، معرفي حضور ايشان در اجتماع، نقش آن حضرت به عنوان همسر، مادر و دختر نمونه، ارائه و بررسي سخنراني‌هاي حضرت فاطمه (س) در اجتماع بررسي نقش بانوان شهيده، امدادگر، مادران و همسران شهدا،‌ ارائه خلاصه‌اي از زندگي آنها از  اقدامات اجرايي اين غرفه است.
وي ادامه داد: اين غرفه به منظور آشنايي مخاطبان با پيشرفت در حوزه ابزاري و حوزه اصلي حوزه ابزاري به معني پيشرفت در علم تكنولوژي فناوري و اختراعات با توجه به تحريم‌هاي كه عليه ملت ايران وجود دارد و حوزه اصلي سبك و متن زندگي ما با توجه به تعاليم اسلامي و متون زندگي مردم ايران در بيست و يكمين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم برگزار مي‌شود.
اسلام لو در پايان با اشاره به اهداف اين طرح افزود: بيان نقش كليدي و موثر زنان در اجتماع سبك زندگي تمدن سازي بيان اثر گذاري نقش زنان در طول تاريخ نقش زنان در جنگ تحميلي در زمينه‌هاي پيشرفت‌هاي ايران از اهداف اين طرح است./ف
برچسب ها: باور ، فاطمی ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار