رئیس اداره مؤسسات کار‌آموزی و مشارکت‌های مردمی فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: در حال حاضر 9 هزار و 880 نفر مدیر در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران آذر ترابی با اشاره به ضرورت ارتقای سطح  توانمندی مدیران و مربیان فعال در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: هر ساله در زمینه آموزش و به‌روز‌رسانی اطلاعات مدیران آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای موجود در سطح استان دوره‌های آموزشی خاصی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال این آموزش‌ها به 91 نفر مدیر نیازمند آموزش ارائه شده است، اضافه کرد: این دوره‌های آموزشی با رویکرد افزایش مهارت‌ها، به‌روز‌رسانی اطلاعات و ارتقای سطح علمی مدیران آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان برگزار می‌شود.

رئیس اداره مؤسسات کار‌آموزی و مشارکت‌های مردمی فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به تعداد مدیران فعال در این آموزشگاه‌ها تصریح کرد: در حال حاضر 9 هزار و 880 نفر مدیر در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان فعالیت می‌کنند.

وی به برگزاری جلسات با همکاری انجمن‌های صنفی به منظور توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و استفاده از ظرفیت‌های موجود در این آموزشگاه‌ها به منظور نهادینه شدن فرهنگ مهارت‌آموزی در میان مردم اشاره کرد و ادامه داد: تا پایان امسال باید 41 جلسه با همکاری انجمن‌های صنفی در استان برگزار شود.

ترابی با بیان اینکه هفت انجمن صنفی در این اداره وجود دارد، تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون 12 جلسه با همکاری انجمن‌های صنفی با آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای موجود در سطح استان برگزار شده است.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های بسیاری در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای به منظور تقویت فرهنگ مهارت‌آموزی در بین افراد وجود دارد، افزود: آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای موجود در سطح استان در 46 رشته و 126 حرفه آموزشی فعالیت می‌کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.