سرپرست باشگاه نفت تهران گفت: هیچ تیمی در بازی اول از حريف خود شناخت ندارد ولی برای یک پیروزی قدرتمند به شیراز می رویم.

رحیم ایرانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ما بازی اولش را با تیم فجر سپاسی در شیراز دارد اما به دلیل اینکه اولین هفته شروع لیگ سیزدهم است هیچ کدام از تیم ها شناختی از حریف خود ندارند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و از نظر فنی در هفته های اول نمی توانیم تیم ها را ارزیابی کنیم.

سرپرست تیم باشگاه نفت تهران افزود: بازیکنان ما برای ارائه یک بازی قدرتمند و زیبا به شیراز می روند تا در این دیدار پیروز میدان باشند.

وی در خصوص وضعیت مصدومان و محرومان این تیم بیان کرد: خدا را شکر برای این دیدار هیچ یک از بازیکنانمان نه مصدوم هستند و نه محروم از بازی هستند همه بازیکنان ما را همراهی خواهند کرد.

وی در خصوص شانزده تیمی بودن لیگ بیان کرد: 16 تیمی شدن لیگ باعث سخت شدن کار همه تیم ها شده است زیرا اگر تیمی ضعیف کار کند احتمال آنکه به لیگ پایین برود بسیار زیاد است و در این همه ی تیم باید با قدرت هرچه تمامتر ظاهر شوند آماده باشند.

ایرانیان در خصوص بخشش باشگاه های بدهکار بیان کرد: سازمان لیگ به عنوان یک مرجع قانون گذار یا نباید در این خصوص صحبت می کرد یا اگر آن گونه که در ابتدا صحبت های جدی انجام داد باید بر روی حرف خودش می ماند ولی متاسفانه مراجع قانونی ما در مورد تیم های پایتخت ابتدا تصمیم های جدی می گیرند ولی بر سر حرفهای خودشان نمی مانند و به عمل که می رسد از عملی کردن آن سرباز می زنند و کوتاه می آیند.

وی در ادامه افزود: سازمان لیگ و کمیته انضباطی در خصوص این دو تیم صحبت نکنند یا اگر انجام می دهند برای تصمیاتشان جدی باشند و این تغییر رویه برای این دو سازمان مهم ورزشی فوتبالی اصلا مناسب نیست./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار