"کیت میدلتون" عروس ملکه انگلیس یک نوزاد پسر به دنیا آورد و بدين ترتيب يک نفر ديگر به منتظران تاج و تخت سلطنتي افزوده شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، خبر تولد فرزند ویلیام و کیت دقایقی پیش منتشر شد.

خبرگزاری فرانسه افزود: این نوزاد یک پسر است و سومین جانشین تخت و تاج انگلیس می باشد.

رسانه هاي انگليس طي روزهاي گذشته تبليغات گسترده اي را در آستانه تولد نتيجه ملکه آغاز کرده بودند و از صبح امروز نيز که کيت ميدلتون براي زايمان به بخش ويژه بيمارستان سنت مري منتقل شد، همه رسانه هاي انگليس برنامه هاي عادي خود را قطع کردند و بطور لحظه به لحظه موضوع تولد نوزاد سلطنتي را پوشش دادند.

اليزابت دوم که از حدود ۶۰ سال پيش سلطنت را در اختيار دارد هم اکنون ۸۷ ساله مي باشد و پسر وي شاهزاده چارلز (وليعهد) که نخستين فرد در صف رسيدن به تاج و تخت اين کشور به شمار مي رود نيز ۶۵ سال دارد. ويليام پسر ۳۲ ساله چارلز نيز دومين فرد در صف سلطنت به شمار مي رود و امروز با تولد پسر وي، نفر سوم نيز به صف منتظران سلطنت در انگليس اضافه شد.

صف منتظران سلطنت در انگليس در حالي امروز طولاني تر شد که چند نفر از پادشاهان و ملکه هاي سالمند در ديگر کشورهاي اروپايي از جمله هلند و بلژيک اخيرا به نفع جانشينان جوان خود کنار کشيده اند.

گروههاي جمهوري خواه در انگليس که مخالف نظام سلطنتي هستند از تبليغات گسترده از جمله در رسانه هاي دولتي اين کشور درباره تولد نتيجه ملکه انتقاد کرده اند. به گونه اي که گاردين يک بخش ويژه مخصوص "گروههاي جمهوري خواه" براي تحريم اخبار مربوط به نوزاد سلطنتي اختصاص داده است.

وبسایت روزنامه گاردین در اقدامی ابتکاری، به خوانندگان "جمهوریخواه" خود امکان می‌دهد تا اخبار مربوط به تولد فرزند شاهزاده ویلیام و همسرش، کیت میدلتون را نادیده بگیرند و اخبار دیگر این وبسایت را دنبال کنند.



برچسب ها: کیت میدلتون ، پسر ، نوزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار