دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: برای رسیدن به یک روال منطقی در میان احزاب نیازمند به تشکیل حزب فراگیر با حمایت افراد مشهور هستیم که بتواند به وضعیت فعلی کشور کمک کند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ حسین کمالی در حاشیه مراسم افطاری حزب اسلامی کار در جمع خبرنگاران، درباره مطالبات مردم از رئیس جمهور منتخب گفت: بهترین مطالبه و خواست ملت از حجت الاسلام و المسلمین روحانی رسیدگی به امور مختلف ملت است.

دبیرکل حزب اسلامی کار درباره فعالیت احزاب سیاسی بعد از انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: اگر قصد توجه به مردم سالاری و آرای مردم دارید، باید به فعالیت احزاب، سازمان‌ها و گروه‌هایی که تفکرات را نمایندگی می‌کنند، توجه ویژه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم به یک روال منطقی در فعالیت احزاب دست پیدا کنیم، باید حزب فراگیر تشکیل شود که این مسئله نیازمند شرایط و امکانات ویژه ای است.

دبیرکل حزب اسلامی کار بیان داشت: دولت منتخب باید با اعطای امکانات به احزاب اجازه فعالیت آن‌ها را بدهد و از احزاب سیاسی از لحاظ موضوعی و راه و روش سیاسی حمایت کند.

کمالی ابراز داشت: تشکیل حزب فراگیر با حمایت افراد شاخص و بنام، می‌تواند به وضعیت فعلی کشور کمک کند.

دبیرکل حزب اسلامی کار با اشاره به قطع بودجه مختص به احزاب از سوی احمدی نژاد گفت: احزاب باید با کمک اعضای خودشان به فعالیت‌های قانونی خود بپردازند و اعطای مجدد بودجه به احزاب هیچ کمکی به آن‌ها نمی‌کند.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: حزب ، اسلامی ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار