رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اینکه بیشترین هجوم از طرف دشمنان درباره راهیان نور صورت می‌گیرد، نشان می‌دهد این اردوها بیشترین اثر را در کارهای فرهنگی دارد.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "محمد رضا نقدی" در همایش راهیان نور دانش‌آموزی با بیان اینکه هرچقدر در عرصه فرهنگی ارزشمندتر کار کنیم دشمنان بیشتر حمله می‌کنند، اظهار داشت: بیشترین هجوم درباره راهیان نور از طرف دشمنان صورت می‌گیرد و این نشان می‌دهد راهیان نور بیشترین اثر را در کارهای فرهنگی دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در کار فرهنگی نمی‌شود فله‌ای عمل و به آمار و کمیّت‌ها دل خوش کرد، بلکه جزئیات بسیار سرنوشت‌ساز هستند.

وی تصریح کرد: کار فرهنگی این نیست که بسته‌های فرهنگی میان دانش‌آموزان توزیع شود، بلکه کار فرهنگی در ظرافت کارهاست، مثلاً اینکه وقتی بچه‌ها سوار اتوبوس می‌شوند، کدام دقیقه کدام حرف را بزنید نه اینکه زمانی که بچه‌ها به سر و کله هم می‌زنند، بلکه باید در زمان آرامش به آن‌ها گفت و باید ببینیم چه باید گفت.

سردار نقدی اظهار داشت: کسی که کاروان‌ها را برای بچه‌ها اداره می‌کند، باید از خود خدمتگزاری نشان دهد و این مؤثرترین کار برای دانش آموز است که ببیند یک پاسدار یا یک روحانی به آن‌ها خدمتگزاری می‌کند، آنگاه حرف آن‌ها خیلی تأثیر دارد.

وی تصریح کرد: بروشورهای رنگی خیلی مهم نیست و دشمنان ما خیلی بیشتر از این‌ها ارائه می‌دهند اما کار با اخلاص و خدمتگزارانه برای این بچه‌ها خیلی تأثیر دارد و فرهنگ راهیان نور فرهنگ اخلاص و خدمتگزاری است.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: یک بسیجی با اخلاص و ولایتمداری و عیار بالای آن در مسیر ولایت سنجیده می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار