رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور کار بسیار عظیمی است، گفت: برخی از والدین با اصرار و اشک خواهان اعزام فرزندانشان به اردوهای راهیان نور هستند.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "محمد رضا نقدی" در جمع خبرنگاران در حاشیه  همایش راهیان دانش آموزی اظهار داشت: راهیان نور دانش آموزی کار بسیار عظیمی است که با استقبال فوق‌العاده دانش آموزان روبرو شده است.

وی افزود: والدین بعضا با اصرار و اشک خواهان اعزام فرزندانشان به این اردوها هستند و از طرف دیگر عکس‌العمل بسیار تند رسانه های استکباری در این باره به خوبی بیانگر این کار فرهنگی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امسال اردوهای راهیان نور دانش آموزی از ۱۳ مهر آغاز می‌شود، تصریح کرد: همه دانش آموزان برابر با قانون (طرح آمادگی دفاعی) به این اردوها اعزام می‌شوند.

سردار نقدی اظهار داشت: در سال گذشته این اعزام‌ها با مشکلات مالی روبرو بود اما با ایثار دوستان بیش از نیمی از آن برنامه اجرا شد.

وی افزود: پیش بینی می‌شود امسال ۹۰۰ هزار دانش آموز و ۱۰۰ هزار معلم یعنی جمعاً ۱ میلیون نفر به این اردوها اعزام شوند.

سردار نقدی گفت: از لحاظ اعتباراتی که از بسیج باید برای این اردوها پیش بینی شود، که برای حمل و نقل و خوراک عزیزان است و با کمک‌های برادر عزیزمان سردار فضلی جهشی در این قضیه ایجاد شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: از لحاظ اسکان از ۱۱ هزار تخت اسکان زائران راهیان نور به ۷۵ هزار تخت رسیده‌ایم که جهش چشمگیری است و در این باره استانداری‌ها نیز ما را کمک کرده‌اند که طبق برنامه ریزی‌ها انشاءالله تا ۱۰۰ هزار تخت آن را افزایش دهیم.

سردار نقدی تصریح کرد: این بودجه‌ها در اوج سفرهای راهیان نور و سفرهای نوروزی اشغال می‌شد اما در طول سال سرمایه‌گذاری برای زیرساخت‌ها انجام شده و فقط هزینه حمل و نقل و خوراک و برنامه های فرهنگی از طرف بسیج تأمین می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: بسیچ ، سازمان ، راهیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار