تیم ملی بسکتبال بعد از قهرمانی در جام ویلیام جونز و استراحت چند روزه، دو جلسه تمرینی را در سالن آزادی تهران پشت سر گذاشت و روز گذشته راهی آمل محل برگزاری آخرین اردو پیش از جام ملتها شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال بعد از قهرمانی در جام ویلیام جونز و استراحت چند روزه، دو جلسه تمرینی را در سالن آزادی تهران پشت سر گذاشت و روز گذشته راهی آمل محل برگزاری آخرین اردوی قبل از جام ملتها شد. 

ملی پوشان بسکتبال عصر دیروز اولین تمرین را در آمل بدون حامد حدادی پشت سر گذاشتند؛ حدادی که با مشکلات گوارشی مواجه شده بود در تمرین جمعی تیم حاضر نشد و به تمرینات سبک شخصی پرداخت. ملی پوشان به تشخیص کادر فنی که تا زمان اعزام تیم به فیلیپین تمرینات سبکی را در نظر گرفته اند، صبح امروز به استراحت پرداخته و از ساعت 18 در دومین جلسه تمرینی آمل شرکت کردند. 

تیم ملی تا پنجشنبه سوم مرداد در مازندران به تمرینات خود ادامه داده و روز ششم مرداد عازم فیلیپین می شود. 

سه برد اروپایی چین و دو دیدار با نیوزلند

تیم ملی چین اصلی ترین حریف ایران هم در ادامه برنامه آماده سازی سه بازی تدارکاتی با تیمهای اروپایی را پشت سر گذاشت و در هر سه دیدار برنده شد. چینی ها در اولین دیدار اروپایی با نتیجه 60 بر 48 ایسلند را شکست دادند. در دیدار دوم 80 بر 60 مقدونیه را برده و در آخرین بازی 77 بر 74 مقابل مونته نگرو پیروز شدند. "ژیان لیان" بازیکن بلند قامت چین در این دیدار بازی بسیار خوبی را برای تیم خود انجام داد. 

تیم ملی چین در آخرین مرحله آماده سازی طی روزهای دوم و چهارم مرداد دو دیدار دوستانه با نیوزلند خواهد داشت و پس از آن راهی فیلیپین می شود. 

بحرین اولین مسافر فیلیپین

با حذف لبنان از جام ملتها و بازگشت این تیم از فیلیپین، تیم بحرین اولین تیم شرکت کننده در جام ملتها است که وارد کشور میزبان شد. بحرینی ها در حالی سی جی گیلس را به عنوان بازیکن تبعه همراه خود به فیلیپین بردند که فیلیپین هم سال گذشته با مربیگری رایکو ترومن قصد تبعه کردن این بازیکن را داشت. 

کره با لی سونگ جون در جام ملتها شرکت می کند

تیم ملی کره با اتمام جام ویلیام جونز تصمیم نهایی خود را برای انتخاب بازیکن تبعه گرفت و اریک سندرین ملقب به لی سونگ جون را در ترکیب پایانی قرار داد. سندرین که بالای 35 سال دارد برای اولین بار 15 سال قبل و درست در زمان آخرین حضور کره ای ها در جام جهانی وارد رقابتهای بین المللی شد و حالا با تجربه بالا مقابل تیمهایی مثل ایران و چین به قهرمان شرق آسیا کمک می کند. 

تیم بسکتبال کره در 25 دور از 26 دوره جام ملتهای آسیا به مرحله نیمه نهایی رسیده است و در این دوره به همراه ایران ، چین و مالزی در گروه سوم جام ملتها قرار دارد. 

جام ملتهای آسیا طی روزهای 10 تا 20 مرداد به میزبانی مانیل فیلیپین برگزار می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ملی ، تمرین ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار