چهار ملی پوش تیروکمان بامداد فردا اول مرداد برای شرکت در مسابقات جهانی به کلمبیا اعزام می شوند. مشکل ویزای کمانداران ساعاتی پیش حل شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ چهار ورزشکار دعوت شده به مسابقات جهانی تیروکمان به نامهای امیر کاظم پور، مجید قیدی، مهتاب پارسامهر و مینو عابدی فردا به کلمبیا اعزام می شوند. منصورکردی مربی تیم ملی کامپوند نیز این ملی پوشان را همراهی می کند. 

مسابقات جهانی تیروکمان با فاصله چهار روز بعد از مرحله سوم جام جهانی 2013 در کلمبیا برگزار می شود. اولین روز این مسابقات روز سوم مرداد خواهد بود. 

حضور در این مسابقات با دعوت فدراسیون جهانی از ورزشکاران برتر سالهای گذشته انجام می گیرد و  فدراسیون جهانی از بین کامپوندبازان پسر ایرانی، امیر کاظم پور را به همراه رضا زمانی نژاد به بازیها دعوت کرده بود که با توجه به حضور زمانی نژاد در امریکا و دور بودن وی از تیروکمان ، مجید قیدی جایگزین این بازیکن شد. 

از طرفی شنیده می شود در تیم بانوان نیز نام ویدا حلیمیان بازیکن با سابقه تیم ملی در کنار پارسامهر اعلام شده بود که فدراسیون تیروکمان مینو عابدی بازیکن تازه وارد تیم ملی را که تنها سابقه دو بار حضور در مسابقات  جام جهانی را دارد جایگزین حلیمیان کرده است. 
برچسب ها: جهانی ، کلمبیا ، اعزام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار