رئیس سازمان لیگ برتر در خصوص گفته های رسانه های عربی گفت: رسانه های عربی با بیان ممانعت فدراسیون فوتبال ایران از حضور خلعتبری و نکونام در لیگ امارات به عبارتی به دنبال شیطنت هستند.

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: رسانه های عربی با مطرح کردن این موضوع می خواهند این اقدام فدراسیون فوتبال ایران را نوعی دخالت محسوب کنند و باعث تعلیق فوتبال ایران شوند.

 تاج در ادامه اظهار داشت:  باشگاه های خواهان خلعتبری و نکونام قرار است که پول قرار داد این دو بازیکن را بدهند و وزارت ورزش هم در این زمینه به باشگاه ها کمک مالی کند.

تاج تصریح کرد: با توجه به نام جعلی لیگ امارات ما پیگیر این موضوع هستیم که بازیکنان ما به این لیگ  نروند به هر حال بهتر است رسانه ها زیاد روی این موضوع تمرکز نکنند تا عرب ها سو استفاده نکنند.

وی درباره جلسه رونمایی از فروش بلیت الکترونیکی عنوان کرد: ما جلسه گذاشتیم تا برهان مجری طرح فروش بلیت الکترونیکی اطلاع رسانی کنند و شرح لازم در مورد بلیت الکترونیکی به رسانه ها بدهند.

 رئیس سازمان لیگ برتر بیان کرد: ما نگران هستیم که هواداران از بلیت الکترونیکی استقبال خوبی نکنند به خاطر همین از مجربی طرح خواستیم تا مزایای این طرح را به اطلاع عموم برسانند.

وی بیان کرد: بازی پرسپولیس مقابل تراکتور سازی 100 هزار تماشاگر می آیند در حال حاضر فقط 5 هزار بلیت الکترونیکی فروخته شده است ما نگران هستیم که هواداران زیاد از این طرح استقبال نکنند و ورزشگاه آزادی  خالی از تماشاگر باشد.

 وی درباره قیمت بلیت الکترونیکی گفت: ما مبلغ مشخص بلیت را به هیئت رئیسه سازمان لیگ اعلام کردیم و آنها هم تصویب کردند  به هر حال اعضای هیات رئیسه حتی نسبت به این مبلغ اعتراض داشتند و مبلغ را پایین دانستند.

 وی درباره جلسه با ابراهیمی مدیر عامل ذوب آهن گفت: برخی از اعتراضات مسئولان ذوب آهن نسبت به بدهی هایشان درست است بر این اساس قرار شد که باشگاه ذوب آهن مدارکش را به کمیته انضباطی ارائه دهند تا این کمیته تصمیم گیری کند.

 وی درباره باشگاه های بدهکار بیان کرد: باشگاه بدهکار تعیین تکلیف شدند و مشکلی برای حضور در لیگ سیزدهم ندارند بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است که 30 درصد  بودجه باشگاه ها به بدهی شان اختصاص یابد./آق
برچسب ها: تاج ، عربی ، بلیت ، الکترونکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار