مجوز بهره برداری از اولین اپراتور خدمات سلامت مجازی کشور به شرکت برکت تل وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اعطا شد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، در مراسم معرفی و اعطای مجوز اولین اپراتور خدمات سلامت مجازی کشور دکتر بهابادی رئیس مرکز ملی فضای مجازی اظهار داشت: براساس اصول حاکم بر پروانه اپراتور سلامت در فضای مجازی این اپراتور باید خدمات خود را از طریق بسترهای اپراتورهای ارتباطی فعال در کشور مانند تلفن همراه و اینترنت ارائه دهد و در این راستا می تواند با اپراتورهای مرتبط وارد مذاکره شود.

 وی افزود: این اپراتور ظرف مدت 2 سال باید خدمات خود را در حیطه جغرافیایی در نظر گرفته شده گسترش داده و پیوست های امنیتی، فرهنگی و محتوایی را تضمین کند.

وی با  اشاره به اینکه مشارکت و سرمایه گذاری خارجی در این اپراتور منفی ندارد گفت: این اپراتور ملزم به رعایت اصل حفظ محرمانگی در اصول پزشکی بیمار بوده  و تمام نقاط کشور اعم از نقاط روستایی و محروم باید به این سیستم تجهیز شوند.

 به گفته وی سرمایه گذاری اپراتور سلامت توسط بخش خصوصی صورت گرفته است و راه اندازی این خدمت بدون هماهنگی وزارت بهداشت و وزارت ارتباطات میسر نبود./س

برچسب ها: مجازی ، اپراتور ، سلامت ، اولین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار