عضو فراکسيون اصولگرايان رهروان گفت: دولت دهم باعث سلب اعتماد عمومي شده است بنابراين دولت يازدهم بايد در تعيين اعضاي کابينه دقت کند تا بتواند اعتماد عمومي را جلب کند.

"يونس اسدي" نماينده مشکين‌شهر در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به چينش کابينه يازدهم گفت: کابينه دولت‌هاي نهم و دهم آنگونه که مي‌بايست مورد دلخواه نبود و اميدوارم آقاي روحاني بتواند اين ضعف چينش کابينه را برطرف کند.

وي افزود: دولت دهم باعث سلب اعتماد عمومي شده است بنابراين دولت يازدهم بايد در تعيين اعضاي کابينه دقت کند تا بتواند اعتماد عمومي را جلب کند.

عضو فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت خاطرنشان کرد: تا جايي که بنده اطلاع دارم مجلس نيز در راي اعتماد به اعضايکابينه يازدهم نهايت دقت را به خرج خواهدداد.

نماينده مشکين شهر در ادامه دوره مجلس از حزبي نگري در راي اعتماد به اعضاي کابينه اشاره کرد وگفت: مجلس نهم قطعا از حزبي نگري در راي اعتماد به اعضاي کابينه دوري خواهد کرد وطبق شعار دولت يازدهم اعتدال را دربرنامه کارهاي خود خواهد گنجاند.

اسدي اظهارداشت: معتقدم آقاي روحاني به اندازه کافي پي برده‌اند که چه کساني را به عنوان اعضاي کابينه‌اش به مجلس معرفي کندتا اين افراد هم بتواننداز فيلتر مجلس بگذرندو هم انتظارات مردم را برآورده کنند.

وي در پايان گفت: بايد دست دولت را باز بگذاريم تا طبق وعده‌هاي خود در انتخاب اعضاي کابينه مانور داشته باشد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار