سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: درست است کشتی گیران حاضر در المپیک از بهترین های کشور هستند اما شرایط رسیدن به دوبنده تیم ملی برای همه نفرات یکسان است.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: ما نه تنها به کشتی گیران المپیکی بلکه به تمامی فرنگی کاران مدعی احتیاج داریم اما به هیچکدام باج نمی دهیم و از افردای در اردوه از هر نظر شایسته باشند استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان این که راه همیشه برای قهرمانان باز است ادامه داد:من به عنوان سرپرست تیم خیلی خوشحال می شوم کشتی گیری چون حمید سوریان که دارنده 6 مدال طلای جهان و المپیک است در کنار سایر ملی پوشان باشد وبازهم در میدان جهانی افتخار آفرینی کند ولی نمی توانم به زور او را دربه تیم ملی بیاورم.

مشتاقی در پاسخ به این سوال که اسرار برای حضور برخی کشتی گیران در اردوی تیم ملی نظم را مختل نخواهد کردگفت: ما برای انظباط و مقررات اهمیت ویژه ای قائل هستیم به طوری که به تمامی بچه ها اعلام کردیم حتماً باید سر ساعت در تمرینات حاضر شوند وبرای ایجاد یک فضای منظم همکاری مناسبی با کادر فنی داشته باسند و هر فردی هم که نمی تواند خودش را با شرایط وفق دهد جایی در تیم نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: همانطور که بارها اعلام کردیم ملاک حضور در مسابقات جهانی 2013 بوداپست حضور کشتی گیران در رقابتهای مرحله نهایی انتخابی بود واگر هم نفراتی را که در این رقابتها شرکت نکردند به اردو دعوت می کنیم به دلیل آن است که ما به بعد از رقابتهای جهانی نیز فکر می کنیم و اعتقاد داریم آینده را نباید به حال خودش رها کرد.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 1974 تهران درمورد رقابت انتخابی وزن 120 کیلوگرم نیز اظهار داشت: با برنامه ریزی های از پیش تعیین شده بنا به دلایلی رقابت انتخابی تیم ملی در سنگین وزن با حضور تمامی مدعیان 11مردادماه در خانه کشتی تهران برگزار می شود و قاسم رضایی دارنده مدال طلای المپیک لندن در وزن 96 کیلوگرم نیز در صورت تمایل می تواند در این رقابتها شرکت کند .

وی درباره انتقادات حسن یوسفی افشار از مربیان تیم ملی و شورای فنی گفت: آقای یوسفی افشاراظهار داشته که اصلا شورای فنی چیست و چه کسانی در آن حضور دارند در جواب باید عرض کنم ضمن آنکه من به صحبت های وی احترام می گذارم اما شورای فنی جزء نخبگان کشتی فرنگی هستند که سالهای زیادی با عناوین مختلف در خدمت ورزش اول کشور بوده وهستند و در حال حاضرتمامی تصمیمات رشته فرنگی برعهده اعضای این شورا می باشد.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی اضافه کرد: حالا این که چرا حسن یوسفی افشار این شورا را قبول ندارد نمی دانم البته وی هیچ کس را قبول ندارد اما ما او را قبول داریم و هر موقع تمایل  داشت در هر یک از رده های تیم ملی خدمت کند استقبال خواهیم کرد./آق

برچسب ها: مشتاقی ، کشتی ، فرنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار