عضو چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در نشست خبری که عصر امروز در خبرگزاری نسیم برگزار شد، مواضع خود را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،  پرویز سروری عضو چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در تهران در نشست خبری که عصر امروز در محل خبرگزاری نسیم برگزار شد، اظهار داشت: ما با یک نوع افزایش توقعات عمومی از شوراها مواجه هستیم یعنی در هر دوره توقعات مردم از شوراها نسبت به دوره قبل افزایش پیدا کرده است و فکر می‌کنیم دلیل این مسئله به سهم تاثیر شوراها در تغییرات مدیریت شهری بازمی‌گردد.

وی ادامه داد: شورای اول به دلیل اینکه در یک موج از تنش‌های سیاسی قرار گرفت پیام بدی را به مردم  منتقل کرد اما شوراهای دوم و سوم تلاش کردند تا مردم را از این نوع نگاه منفی جدا کنند.

عضو چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا افزود: سهم تاثیری که شوراها به ویژه در کلان‌شهرها از جمله تهران از خودشان نشان دادند موجب شده تا هر دوره نقش و تاثیر شوراها افزایش یابد و شورای شهر دوره چهارم با  چشم‌انداز بسیار مهمی از این نظر روبرو است که باید بتواند تقاضای مردم را پاسخ دهد و توقعات را تحقق عملی ببخشد.

سروری گفت: شورای شهر چهارم بویژه در کلان‌شهرها مطمئنا می‌تواند پاسخگوی مطالبات مردم باشد و در ایجاد یک رویکرد و فضای اجتماعی نقش موثری را ایفا کند، امیدواریم شوراهای دوره چهارم با توجه به ترکیب خود بتواند نسبت به افزایش سطح توقعات اجتماعی مردم پاسخ کافی را بدهد.

شایان ذکر است که در ابتدای این نشست خبری به هر کدام از حاضران 5 دقیقه فرصت داده شد تا مطالب خود را عنوان کنند که مرتضی طلایی ترجیح داد 5 دقیقه خود را به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران اختصاص دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سروری ، نشست ، خبری ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار