رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم گفت: کاراته‌کاهای ناشنوای قمی توانمندی و قابلیت‌های بالایی برای کسب مدال از المپیک جهانی ناشنوایان دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مصطفی علیزاده اظهار کرد: کاراته‌کاهای ناشنوای قمی از بهترین‌های حال حاضر کاروان اعزامی ورزشکاران ناشنوای کشورمان به المپیک تابستانی سال 2013 هستند و امید زیادی به کسب مدال توسط آنها داریم.

وی ادامه داد: بعد از پشت سر گذاشتن اردوهای متعدد زیر نظر مربیان تیم‌ ملی کاراته ناشنوایان، هیئت قم نیز سعی کرده است در حد توان خود با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل بهزیستی استان قم حمایت خوبی از ورزشکاران اعزامی قم به این المپیک داشته باشد.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم با بیان اینکه به موفقیت کاراته‌کاهای ناشنوای قمی در این رقابت‌ها امید زیادی دارد، تصریح کرد: مطمئنم که آنها با تمام توان وارد تاتامی شده و در نخستین حضور خود در المپیک ناشنوایان جهان عملکرد خوبی خواهند داشت.

وی اضافه کرد: کاراته‌کاهای شایسته قم در کنار دیگر ملی‌پوشان به منظور کسب آمادگی حضور موفق و پرقدرت در دومین دوره بازی‌های المپیک ورزشی ناشنوایان جهان دو ماه به صورت مستمر در اردو بوده‌اند و از لحاظ روحی و جسمی در شرایط خوبی قرار دارند.

وی با بیان اینکه کاراته‌‌کاهای قمی روز سه شنبه اول مردادماه همراه دیگر ملی‌پوشان و ورزشکاران سایر رشته‌ها راهی المپیک تابستانی ناشنوایان جهان می‌شوند، افزود: قرار شده است ملی‌پوشان کاراته‌کار دو جلسه تمرین پیش از آغاز مسابقات در شهر صوفیه برگزار کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.