دهمين جلسه كارگروه ستاد تسهيل امور واحدهاي توليدي با بررسي مشكلات بيش از 60 واحد توليدي و صنعتي استان سمنان تشكيل شد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از  "شاتا" در نشست كارگروه ستاد تسهيل واحدهاي توليدي وصنعتي استان سمنان كه با معاون امورصنايع واقتصادي وزارت صنعت،معدن و تجارت،معاونين استانداري،نماينده مردم دامغان درمجلس شوراي اسلامي،رئيس سازمان صنعت،معدن و تجارت،مديران دستگاههاي اجرايي و بانكها برگزار شد ، مسايل مربوط به اخذ تسهيلات بانكي مورد بررسي قرار گرفت.

 همچنين ، تامين مواد اوليه و گازرساني به شهرك صنعتي شهميرزاد دريافت مطالبات از واحدهاي خودروساز، تخصيص ارز و ... از جمله مسايلي بود كه توسط مديران واحدهاي صنعتي مطرح و مورد بحث و بررسي و تصميم گيري شد.

بررسي مشكلات 27 هزار واحد توليدي در كشور

معاون امور صنايع و اقتصادي وزير صنعت، معدن و تجارت از رسيدگي به مشكلات بيش از 27 هزار و 200 واحد توليدي در كشور در ستاد‏هاي تسهيل خبر داد.

محسن صالحي‏ نيا در حاشيه جلسه ستاد تسهيل گفت: ستادهاي تسهيل صنايع و معادن در راستاي بررسي مشكلات واحدهاي فعال در اين بخش در استان‏هاي مختلف تشكيل شده است.

وي تصريح كرد: از ابتداي آغاز فعاليت ستادهاي تسهيل صنعت و معدن در كشور تاكنون، بيش از 27 هزار 200 واحد توليدي مسائل، مشكلات و دغدغه‏ها و درخواست‏هاي خود را با مسئولان در ميان گذاشته‏اند و به مسائل مترتب اين واحدها رسيدگي شده است.

معاون امور صنايع و اقتصادي وزير صنعت، معدن و تجارت افزود: از سال 91، بيش از هفت هزار واحد توليدي در كشور در بخش‏هاي مختلف سرمايه‏گذاري، دريافت تسهيلات، مسائل بانكي، مشكلات ارزي، زيرساخت‏ها، استمهال وام‏ها و ... مشكلات خود را با مسئولان وزارت صنعت و معدن و تجارت در ميان گذاشته ‏اند.

انتهاي پيام/


برچسب ها: سمنان ، تولیدی ، صنعتی ، بررسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار