رئیس فدراسیون اسکواش گفت: با تجربه کم نوجوان اسکواش باز کشورمان ترجیح می دهم به مسابقات آسیایی نرویم و قید مسابقات آسیایی را بزنیم تا لطمه سنگینی به این رشته وارد نشود.

مسعود سلیمانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدای کار تمایل زیادی برای اعزام ملی پوشان نوجوانمان به این مسابقات را داشتم ولی پس از تصمیم افشارزاده (دبیر کل کمیته ملی المپیک) به این نتیجه رسیدم اعزام نشدنمان نه تنها به ضررمان تمام نمی شود بلکه در سالهای آتی به سودمندی این تصمیم پی خواهیم برد.

وی در ادامه افزود: تا به امروز نوجوانان کشورمان رنگ خارج را درهیچ یک از میادین ورزشی ندیده اند و با تجربه کمشان نمی توانند مقام های قابل قبولی را کسب کنند و پرچم کشورمان را در این مسابقات به اهتزاز در آوردند، با توجه به آنکه نگرفتن نتیجه مناسب باعث لطمه زدن به این رشته خواهد بود.

سلیمانی اشاره کرد: اگر در چند روز آینده کمیته ملی به این نتیجه برسند که اسکواش هم جزء رشته های اعزامی به مسابقات نانجینگ چین باشد هیچ مانعی ندارد و ملی پوشان را اعزام خواهیم کرد ولی در برنامه های آتی این فدراسون اعزام اسکواش بازان نوجوان به مسابقات هند، هنگ کنگ، مالزی است تا بتوانیم سطح تجربیاتمان را بالا ببریم و در آینده ترس از بی تجربگی آنها را نداشته باشیم و با قدرت به تمامی میادین ، اسکواش بازان را اعزام کنیم ./آق
برچسب ها: سلیمانی ، اسکواش ، آسیایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار