"باراك راويد" در مقاله اي تحت عنوان "تاسيس سفارتخانه مجازي از سوي رژيم صهيونيستي براي كشورهاي منطقه" به تلاش مذحوبانه رژيم صهيونيستي در تقليد از دولت آمريكا در راستاي جاسوسي از شهروندان كشورهاي عربي و ايران اشاره مي كند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از هاارتص، نويسنده مقاله اذعان مي كند كه اقدام رژيم صهيونيستي در تاسيس سفارتخانه اي مجازي براي جذب جاسوس از كشورهاي عربي و اسلامي منطقه تقليدي مضحك از اقدام مشابه آمريكايي ها بوده است و در اين باره مي افزايد "وزارت امور خارجه رژيم صهيونيستي حساب كاربري اي را مشابه اقدام دولت آمريكا بر روي شبكه اجتماعي "توئيتر" افتتاح كرده است. صهيونيست ها از اين طريق درصددند تا با شهروندان ايراني و سوري ارتباط برقرار كرده و جذب نيرو نمايند." 

نويسنده مقاله در ادامه مي افزايد "وزارت امور خارجه رژيم صهيونيستي هفته گذشته سفارتخانه مجازي خود را در يكي شبكه هاي اجتماعي افتتاح نمود. رژيم صهيونيستي در تلاش است تا با اين كار با شهروندان كشورهاي عمان، امارات متحده، قطر، عربستان سعودي، كويت و بحرين ارتباط برقرار كند. نكته دسگر در اين رابطه آنست كه اين سفارتخانه كشورهاي عضو شوراي همكاري خليج فارس را هدف خود قرار داده است. كشورهايي كه دولتهاي شان در مورد برنامه هسته اي ايران مواضع خصمانه اي همچون موضع رژيم صهيونيستي را اتخاذ كرده اند." 

نويسنده مقاله در ادامه با اشاره به فرد صهيونيستي كه اين طرح را ارايه داده است مي افزايد "گري كورن" از ديپلمات هاي قديمي رژيم صهيونيستي است كه طرح ايجاد سفارتخانه مجازي رژيم صهيونيستي براي برقراري ارتباط با شهروندان كشورهاي منطقه را ارايه داد. وي بزودي به مقام سفارت ان رژيم در جمهوري چك خواهد رسيد." 

نويسنده با اذعان به تقليد مضحك رژيم صهيونيستي از دولت آمريكا در تاسيس سفارتخانه مجازي مي افزايد "چندين سال قبل نيز آمريكايي ها اقدام مشابهي انجام داده بودند. دولت آمريكا نيز همچون رژيم صهيونيستي اين سايت را باز كرده تا در آن از شهروندان ايراني و سوري اطلاعات كسب نمايد با اين حال اين اقدام را در پوشش كارهايي همچون صدور رواديد و يا انجام امور مهاجرتي انجام مي دهد." سفارتخانه مجازي دولت آمريكا براي ايرانيان از "دبي" و زيرنظر وزارت امور خارجه آمريكا اداره مي شود. در مقر وزارت امور خارجه آمريكا در دبي كارمندان آن بخش به زبان عربي صحبت مي كند." 

نويسنده در پايان مي افزايد "رژيم صهيونيستي با كشورهاي عمان و قطر ارتباط داشت اما اداره هاي آن رژيم در اين كشورها در سالهاي 2000 و 2009 ميلادي بسته شدند. اين دو كشور نيز در اعتراض به تجاوز نظامي رژيم صهيونيستي عليه فلسطين و نوار غزه اين اقدام را انجام دادند." 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار