نایب رئیس هیئت کشتی مازندران از حضور 14 کشتی گیر مازندرانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان خبر داد.

قادری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت:مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در رقابتهای جهانی 2013 مجارستان با دعوت از 33 آزادكار آغاز می شود.

وی تصریح کرد:این اردو در حالی در تهران برگزار می شود که بیشترین تعداد دعوت شده به تیم ملی را کشتی گیران مازندرانی تشکیل می دهند.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران افزود:دومین اردوی تیم ملی كشتی آزاد برای حضور در رقابتهای جهانی 2013 مجارستان روزهای 3 تا 18 مرداد ماه در محل خانه کشتی تهران برگزار می شود.

قادری درباره کشتی گیران دعوت شده مازندرانی گفت:مسعود اسماعیل پور،بهنام احسان پور و عباس دباغی در 60 کیلوگرم، مهدی تقوی، غلامرضا عبدالله پور و ایمان رحمانی زاده در 66 کیلوگرم، عزت الله اکبری و سید جعفر قاسمی در 74 کیلوگرم،محمد حسین محمدیان و صابر امامقلی پور در 84 کیلوگرم،رضا یزدانی در 96 کیلوگرم و کمیل قاسمی،خشایار دهستانی و مصطفی مظلومی در 120 کیلوگرم به عنوان 14 کشتی گیر مازندرانی در این اردو هستند.

وی افزود:در این اردو مجید محمدی از مربیان مازندرانی در کادرفنی تیم ملی نیز حضور دارد.

قادری تصریح کرد:رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان جهان درسال 2013 میلادی روزهای 24 تا 31 شهریورماه به میزبانی مجارستان در شهر بوداپست برگزار می شود./س

برچسب ها: کشتی گیر ، اردو ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.