نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یک پویایی خاص و تحرک جدی به نظام تعلیم و تربیت بخشیده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ مصطفی افضلی‌فرد در جریان بازدید از مجتمع مالک اشتر نیار در حوالی اردبیل اظهار داشت: با اجرایی شدن این سند تلاش می‌شود تا نظام تعلیم و تربیت بعد از سال‌ها از شکل و شمایل سنتی و برخی از ضعف‌هایی که در گذشته به آن مبتلا بوده است، خارج شده و به مرز یک تحول و پویایی واقعی برسد.

وی در این بازدید که به همراه مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو اردبیل و جمعی از کارشناسان ناحیه از مدارس دخترانه مجتمع مالک اشتر بازدید کرد، علت حضور خود در مدارس را اطلاع از نحوه اجرایی شدن بندهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اعلام کرد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: ضرورت استمرار تجهیز مدارس به فناوری‌ها و امکانات جدید در این راستا از جمله رویکردهایی است که در قالب سند تحول بنیادین پیگیری می‌شود.

افضلی‌فرد بر عملیاتی شدن مصوبات شوراهای اداری و آموزش و پرورش در مقوله تعلیم و تربیت تاکید کرد، ‌افزود: اگر این مصوبات به شکل اجرایی و کامل عملیاتی شود بخش عظیمی از نارسایی‌ها در این حوزه برطرف می‌شود.

وی همچنین گزارشی از پیگیری‌های خود در مورد تأمین اعتبارات و انعکاس مشکلات مالی آموزش و پرورش استان از وزیر آموزش و پرورش ارائه کرد و از مسئولان در مورد شروع عملیاتی شدن سند تحول بنیادین از مدارس محروم تقدیر کرد.

در این بازدید مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز برای رفع مشکلات فضای آموزشی این مجتمع قول مساعد داد.

یاور وحدتی‌پور خاطر نشان کرد: عدم اختصاص نیافتن اعتبار لازم از مشکلاتی است که گریبانگیر آن هستیم و امیدواریم مسئولان به تعهدات خود در پرداخت اعتبارات عمل کنند/س.

برچسب ها: اردبیل ، سند ، تحول ، آموزش ، و ، پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.