جنبش تمرد مصر گروه هاي سياسي مختلف از جمله اخوان المسلمين و گروه هاي اسلامي را به گفتگوهاي آشتي ملي در مسجد الازهر دعوت کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلويزيوني الجزيره، جنبش تمرد در مصر که از سي ام ژوئن گذشته در صدر تحولات اين کشور قرار گرفته است خواستار برگزاري جلسه آشتي ملي در مسجد الازهر در روز پنج شنبه آينده شد. 
محمود بدر موسس اين جنبش در گفتگويي با اين شبکه اعلام کرد از همه جنبش هاي انقلابي جوانان و نيز جوانان اخوان المسلمين و گروه هاي  اسلامي مي خواهد براي پايان دادن به دودستگي هاي سياسي در کشور در گفتگوهاي ملي شرکت کنند. 
بدر به الجزيره گفت: بارها آنها را به گفتگو دعوت کرديم ولي درخواست ما را رد کردند. مي توانم از همين جا از طريق شبکه الجزيره بار ديگر به آنها بگويم بياييد در اين ماه مبارک رمضان در مسجد الازهر نماز تراويح بخوانيم و با حضور همه جوانان از همه گروه ها دعا کنيم که اين اوضاع به پايان برسد. 
موسس جنبش تمرد مصر از مقامات مصري خواست از تظاهرات مسالمت آميز مردم حمايت کنند. وي تاکيد کرد با بستن دفتر شبکه الجزيره در مصر مخالف است و از طرفداران اخوان المسلمين خواست شهرک رسانه ها را محاصره نکنند. 







برچسب ها: بین الملل ، تمرد ، مصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار