فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: همزمان با عید سعید فطر بزرگ‌ترین مجتمع تفریحی، توریستی و آب درمانی استان اردبیل با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سید حمید عباداللهی امروز دربازدید از مجتمع خدماتی، رفاهی، تفریحی و توریستی مشگین‌شهر اظهار داشت: این مجتمع خدماتی، تفریحی، توریستی با عنوان وله‌زیر با مشارکت بخش خصوصی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: البته قرار است در عید سعید فطر فاز اول این طرح که شامل دو استخر جداگانه زنانه و مردانه است و به شکل مدرن احداث شده به بهره‌برداری رسیده و تقدیم هموطنان شود.

عباداللهی خاطر نشان کرد: این طرح با مشارکت بخش خصوصی و در 10 هکتار زمین احداث می‌شود که سال‌هاست عملیات اجرایی آن آغاز شده و همچنان نیز تکمیل فازهای بعدی آن در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار مشگین شهر افزود: این طرح با سرمایه‌گذاری 45 میلیارد ریال اجرایی و عملیاتی می‌شود که سه میلیارد تومان آن سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است و حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان نیز مربوط به تسهیلات و کمک‌های دولتی است که به بخش خصوصی شده است.

وی بیان کرد: در کنار استخر، آلاچیق و کمپینگ این مجتمع برای اقامت مسافران و گردشگران مهیا شده تا از این فضای استراحت و همچنین مجموعه تفریحی علاقمندان بتوانند استفاده کنند.

عباداللهی گفت: هر چقدر زیرساخت‌های توسعه گردشگری، تفریحی و توریستی در منطقه افزون‌تر شود به همان نسبت استقبال مسافران و گردشگران زیادتر شده و به یقین به درآمد منطقه افزوده می‌شود.

وی در ادامه افزود:‌ شهرستان مشگین با داشتن جاذبه‌های متعدد طبیعی، تاریخی و اکوتوریسم از بهترین فضاهای گردشگری و تفریحی است که به یقین بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها می‌تواند توسعه همه‌جانبه صنعت توریسم را به دنبال داشته باشد/ب.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.