طاهری:

این برخوردها در شأن مردم کرمان نیست/زمانیکه لیدرها کتکم می زدند تقوی در رختکن حبس بود!

بیژن طاهری در خصوص حاشیه های تمرینات مس کرمان گفت: تعدادی از لیدرها و تماشاگران مس قبل از شروع تمرین تا توانستند مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند و کسی به من کمک نکرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیژن طاهری مربی تیم مس کرمان در تمرین دیروز قبل از شروع تمرین زمانی که وارد زمین شدم تعدادی از لیدرها و تماشاگرنماها به زمین آمدند و مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند و بازیکنان هم شاهد این اتفاق بودند ولي کسی جلو نیامد.

وی در ادامه اضافه کرد: توقعی هم نداشتم بازیکنان به خاطر من خود را به خطر بیاندازند و درگیر شوند.

 طاهری بیان کرد: زمانی که لیدرها مرا کتک می زدند گروهی هم تقوی را در رختکن حبس کرده بودند و شیشه های رختکن را شکستند.
 
وی تصریح کرد: تاکنون چنین اتفاقی در باشگاهی رخ نداده بود و در باشگاه مس کرمان این اتفاق دارد تکرار می شود و در سال های قبل مرفاوی، قاسم پور و الان هم تقوی و من مورد اذیت قرار می گیریم و این در شان مردم کرمان نیست.

وی در خصوص این اقدام لیدرها و تماشاگران گفت: آن ها دوست دارند مربی بومی تیم آن ها را هدایت کند اما چه کاری می توانم بکنم زمانی که آقای شهبازی  با من تماس می گیرد و می خواهد در تیم مس کرمان کار کنم و من هم نمی توانم دعوت ایشان را رد کنم.

 طاهری عنوان کرد: تاکنون شهبازی با من تماس نگرفته و انتظاری هم ندارم چرا که می دانم ایشان درگیر کارهای خلیل زاده در کمیته انضباطی هستند ولی مردم مس کرمان از دیروز مرا شرمنده کردند و با من تماس می گیرند و خواهان بازگشت من به مس کرمان هستند.

 طاهری در پایان گفت: به خاطر مردم خوب کرمان از لیدرها و تماشاگرنماها گذشتم، هر چند با من برخورد خوبی صورت نگرفت./آق

برچسب ها: بیژن ، طاهری ، تماشاگر ، لیدرها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.