دبیر غرفه واجب فراموش شده از برپایی این غرفه در بیست یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.

تقوی در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران گفت: غرفه واجب فراموش شده یا امر به معروف و نهی از منکر، به منظور گسترش فرهنگ اسلامی، مسئولیت پذیری در ترویج اسلام، ایجاد حس همدلی و تلاش برای گرایش خواهران و برادران دینی در انجام واجبات اسلام همزمان با ماه مبارک رمضان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و مصلای تهران برپا می شود.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح برای نخستین بار توسط دانشجویان به صورت جزیره ای در دانشگاه مساجد و پایگاه های مختلف اجرا شده و هم اکنون در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در دست اجرا است.

تقوی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت:مشاوره ویژه مراجعه کنندگان به بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، تقویت حس مسئولیت در انجام واجب فراموش شده یا امر به معروف و نهی از منکر در آن ها، به منظور گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه انجام می شود.

وی ادامه داد: مراجعه کنندگان بعد از مشاوره جهت شرکت در دوره های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر ثبت نام خواهد شد.

تقوی در پایان با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: ارسال پیامک برای شرکت در دوره های آموزشی با توجه به نظر شرکت کنندگان در طرح واجب فراموش شده در ساعت و روزهای پیشنهادی آن ها، جذب افراد مذهبی به منظور ترویج فرهنگ اسلامی در امر به معروف و نهی از منکر از اقدامات اجرایی این طرح است.

برچسب ها: واجب ، نمایشگاه ، تقوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار