در حالیکه هیئت قزوین از برگزاری تورنمنت بین المللی دوچرخه سواری تریال خبر داده است، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری این موضوع را تکذیب کرد.

خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خبر مبنی بر برگزاری تور بین المللی تریال به میزبانی قزوین را تکذیب می کنم چون هنوز قدم اول که ثبت این تور در فدراسیون جهانی باشد برداشته نشد، حالا بر اساس چه منطقی برگزار خواهد شد!
 
وی در ادامه افزود: لازمه برگزاری هر نوع تور دوچرخه سواری بخصوص تور های بین المللی ثبت این رقابت ها در فدراسیون جهانی است، مانند تور آذربایجان که ثبت و به بهترین نحو برگزار شد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص برگزاری تور بین المللی قزوین خاطر نشان کرد: برپا شدن تورهای بزرگ کار آسانی نیست و نیاز به برنامه ریزی های اصولی باشد این کار را نمی توان به آسانی یک جشن عروسی انجام دهیم زیرا حرفه ای بودنمان زیر سوال می رود.

قمری در ادامه افزود:  سال گذشته هیئت دوچرخه سواری قزوین خواستار برگزاری توری با هزینه 800 میلیون توماني شد این در حالی بود که می توانستیم با یک سوم این مبلغ تور بزرگی را برگزار کنیم به همین دلیل موافقت نکردیم. بیشتر در فکر آن هستیم بتوانیم مسابقات دوچرخه سواری تریال را به صورت چند جانبه برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به اینکه آیا در حال حاضر فدراسیون این رشته به طور رسمی تعلیق است یا نه اشاره کرد: ما اصلا تعلیق نیستیم  و اگر این موضوع صحت داشت فدراسیون جهانی پس از پایان مسابقات آسیایی از ما به عنوان فدراسیون نمونه تجلیل نمی کرد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار