رئيس پليس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي ناجا گفت: ماموران پليس آگاهي در شمال تهران توانستند يک انبار و کارگاه و زير زميني توليد لوازم آرايشي را شناسايي و منهدم کنند.

سردار زمانيان رئيس پليس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي ناجا در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه ايران رتبه اول استفاده از لوازم و آرايش را در منطقه دارد، اظهار داشت: در همين خصوص ماموران تحت‌الامر مبارزه با قاچاق کالا اقدامات خود را در راستاي مبارزه با فروش اقلام قاچاق و غير بهداشتي لوازم آرايشي آغاز کردند.

وي ادامه داد: به دنبال اين موضوع ماموران آگاهي در منطقه سعادت آباد توانستند يک کارگاه زير زميني که اقدام به تهيه لوازم آرايشي دست‌ساز با برندهاي خارجي مي‌کرد، شناسايي کنند.

اين مقام مسئول انتظامي تاکيد کرد: ماموران عمليات پس از چندين روز تعقيب و مراقبت و کنترل نامحسوس و جمع آوري اسناد و مدارک معتبر در چند شب گذشته به صورت ضربتي وارد مخفيگاه و کارگاه زير زميني متهمان شده و دو متهم را در حين تهيه لوازم آرايشي دستگير و به مقر انتقال دادند.

وي افزود: ماموران در بازرسي از اين کارگاه انواع لوازم آرايشي دست‌ساز و غير بهداشتي با برندهاي خارجي کشف و ضبط کردند.

سردار زمانيان در پايان به خانم‌هايي که از لوازم آرايشي و بهداشتي استفاده مي‌کنند، توصيه کرد که براي ارزان‌تر خريدن محصولات آرايشي به مغازه هاي نامعتبر مراجعه نکنند و تا حد امکان اين نوع لوازم را از داروخانه فراهم کنند.
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار