معاون آموزشی وزارت بهداشت کسب پیشرفت و گسترش آموزش پزشکی کشور را مدیون مسائل آموزشی و جذب اعضای هیات علمی کار آزموده دانست.

 دکتر بهرام عین الهی ، معاون آموزشی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران  افزود:  سلامت یکی از نیازهایست که همه دولتها موظف هستند که آن را تامین کنند ولی متاسفانه بی عدالتی در ارائه سلامت در دنیا وجود دارد در حالی که در دین ما  نیز به اهمیت سلامت اشاره شده است و کسانی که وارد حرفه پزشکی می شوند باید خدا را شکر کنند که در حوزه ای کار می کنند که مسئول سلامتی مردم هستند و از طریق علم خود به حفظ جان مردم کمک می کنند.

 وی گفت: دانشگاه های کشور نقش بزرگی در ارتقای علم و دانش کشور دارند و چشم اندازهای ما باید خیلی بلند باشند و بلن تر از آن باید فکر کنیم که لازمه این امر آشنایی اساتید با مباحث جدید علمی، به روز شدن اطلاعات ،رشد همزمان علوم پایه و علوم بالینی، حضور فضاهای مجازی و اولویت دادن به علم و دانش است.

 عین الهی اظهار کرد: یکی از مهمترین سیاست های وزارت  بهداشت مسایل آموزش و جذب اعضای هیات علمی کار آزموده برای گسترش و پیشرفت  آموزش پزشکی کشور است اگر آموزش پزشکی ما در دانشگاه های  علوم پزشکی به خوبی انجام گیرد می تواند سلامت مردم را در جامعه تضمین کند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار