سرویس پست الکترونیک ملی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با همکاری شرکت پست و سازمان فناوری اطلاعات ایران راه‌اندازی شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، مهران حموله، مدیرکل پست استان از توسعه ایمیل ملی با استفاده از ظرفیت دیتا سنتر استان و با همکاری سازمان فناوری اطلاعات خبر داد و گفت: ایمیل ملی پل ارتباطی مردم و دولت است و خدمات ارتباطی دولت با مردم و بالعکس را فراهم می‌نماید و با سازوکارهای در نظر گرفته شده از ضریب امنیتی برای نگهداری اطلاعات برخوردار است و به همین دلیل نیازمند احراز هویتی است.

وي با بيان این‌که ایمیل ملی می‌تواند مشكل‌گشای مردم در دریافت خدمات سازمان‌ها و اطلاع‌رسانی مناسب خدمات به آن‌ها باشد، افزود: این ایمیل می‌تواند با ایجاد درگاه اطلاع‌رسانی در مواردی چون انتخابات، بازاریابی، آگهی و اطلاع‌رسانی‌ها به‌صورت مستقیم اطلاعات را به افراد موردنظر برساند و درنتیجه موجب صرفه‌جویی‌هایی در سطح ملی خواهد شد.

وی در خصوص نحوه فعال‌سازی این سرویس گفت: متقاضیان می‌توانند پس از پرکردن فرم اینترنتی، مدارک احراز هویت خود را با مراجعه به یکی از دفاتر پستی استان تحویل داده و سرویس ایمیل ملی دریافت کنند. مبلغ پایه فعال‌سازی این سرویس سالیانه يك‌هزار تومان است و با توجه به نیاز متقاضی به حجم و فضای بیشتر نرخ این سرویس متفاوت خواهد بود./س
برچسب ها: ایمیل ، پست ، راه اندازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.