كتاب‌"پدر ايران" به قلم "ميرجلال‌الدين كزازي" فقط با گذشت 3 ماه از ارائه كتاب "فرزند ايران" در نمايشگاه بين‌المللي كتاب‌تهران زير چاپ رفت.

"ميرجلال‌الدين كزازي"، فردوسي شناس در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران، با اشاره به قرارگيري كتاب "پدر ايران" در راهروي پيچاپيچ چاپ و نشر انتشارات "معين"، افزود: واپسين كتاب من با عنوان "فرزند ايران" با محوريت پردازش به زندگي فردوسي در قالب داستان در نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران ارائه شد و در 5 هفته به چاپ دوم رسيد.

وي در رابطه با كتاب‌هاي زير چاپ خود گفت: "پدر ايران" داستاني بلند بر پايه سرنوشت "كوروش‌بزرگ" است.

به گفته "كزازي"، "آوايي از ژرفا" با دربرگيري گفتگويي درازدامان با "محمدرضا ارشاد" در زمينه پديدارشناسي از آثار ديگر قرار گرفته در مراحل زير چاپ اين سخنور مجرب زبان و ادبيات‌فارسي به شمار آمده و در آن ويژگي‌ها، توانايي‌ها و ظرفيت‌هاي زبان‌فارسي كاوش شده است.

اين فردوسي شناس در بخش‌ديگري از سخنان خود از "دفتر دانايي و داد" يادي كرده و آن را بازنوشت داستان‌هاي شاهنامه از آغاز تا انجام به زباني همساز و هماهنگ با شاهنامه دانست.

"كزازي" در پايان تصريح كرد: دومين مجلد كتاب "بر آستان‌جانان" با عنوان "گامي در گروثمان" از دريچه انتشارات "سمت" وارد بازار كتاب مي‌شود.

لازم به ذكر است؛ كه كتاب‌هاي "پدرايران"، "آوايي از ژرفا" و "دفتر دانايي و داد" به همت انتشارات "معين" به مخاطبان خود  ارائه مي‌شوند./ي2
برچسب ها: پدر ایران ، کتاب ، کزازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.