ملی پوش شمشیر باز گفت: اردوی شمشیر بازی از 29 تیر آغاز شده استن و تا 9 مرداد ادامه خواهد داشت . سطح فنی اردو بسیار بالاست.

علی یعقوبیان ، شمشیر باز اعزامی به مسابقات جهانی مجارستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فدراسیون شمشیر بازی شرایط خوبی فراهم کرده است تا ملی پوشان بتوانند آمادگی لازم را برای اعزام به مسابقات بوداپست را به دست بیاورند.

اردوی ملی پوشان شمشیر بازی از دیروز در سالن شیرودی تهران آغاز شده است و تا 10روز دیگر ادامه خواهد داشت. سطح فنی اردو نیز بسیار بالاست.

وی ادامه داد: اردوی شمشیر بازان از معدود اردوهایی است که از مربی خارجی استفاده نمی شود و فکر می کنم مربی ایرانی عملکرد بهتری نسبت به مربی خارجی دارد . نحوه عملکرد مربیان در مسابقات آسیایی شانگهای چین به خوبی روشن است ، پس از 14 سال توانستیم تیم چین را شکست دهیم و بعد از 28 سال نایب رئیس مسابقات آسیایی شدیم.

یعقوبیان تصریح کرد: من مربی ایرانی را به مربی خارجی ترجیح می دهم .فیض عسگری تاکنون عملکرد خوبی داشته است و توانسته سطح فنی شمشیر بازان را افزایش دهد. مربیان داخلی تمام وقت خودشان را بر ای تیم ملی صرف می کنند و با جو همدلی سعی می کنند کم و کاستی ها را رفع کنند.

وی ادامه داد: سطح فنی مسابقات قهرمانی جهان بسیار بالاست . تیمهای قدرتمند هم در این مسابقات شرکت خواهند کرد . تمام تیم ها می آیند تا نتیجه ی خوبی در این مسابقات کسب کنند. تیم های کره و چین هم که یکی از تیم های قدرتمند این مسابقات هستند دراین مسابقات شرکت می کنند.

ملی پوش شمشیر بازی اذعان داشت ملی پوشان شمشیر بازی کشورمان در مسابقات آسیایی شانگاهی چین نشان دادند که می توانند برابر کشورهای صاحب نام جهان حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی در خصوص حریفان شمشیر باز در قسمت اپه افزود: تیم شمشیر بازی آلمان ، روسیه ، فرانسه از جمله حریفان قدرتمندی هستند که امکان رویارویی تیم شمشیر بازی ایران به دلیل بالا بودن امتیاز در مسابقات شانگهای وجود دارد.

بازیکن تیم ملی شمشیر بازی تأکید کرد: هدف شرکت در مسابقات جهانی بوداپست مجارستان ، ارتقا سطح رنکینگمان در شمشیر بازی است که امیدواریم بتوانیم همانند دیگر مسابقات شگفتی ساز شویم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار