عضو شوراي مرکزي حزب کارگزاران سازندگي گفت: در جبهه اصلاحات در حال حاضر احزاب متعددي وجود دارد و حزب عارف هم مي‌تواند به اين مجموعه اضافه شود بنابراين فکر نمي‌کنم که موجب انشقاق بشود.

"يدالله طاهرنژاد" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره تشکيل حزب توسط "محمدرضا عارف" اظهار داشت: عارف علاقه دارد تا مجموعه‌اي که در انتخابات گرد آورده است در قالب حزب سازماندهي کند و فعاليتش را ادامه بدهد و به نظر بنده اين اقدام مبارکي است که اميدواريم موفق شوند.

عضو حزب کارگزاران سازندگي در پاسخ به اينکه برخي اصلاح طلبان اين اقدام عارف را مورد انشقاق در جريان اصلاحات مي‌دانند، نظر شما در اين باره چيست؟ گفت: در جبهه اصلاحات در حال حاضر احزاب متعددي وجود دارد و حزب عارف هم مي‌تواند به اين مجموعه اضافه شود بنابراين فکر نمي‌کنم که موجب انشقاق بشود.

طاهرنژاد تشکيل حزب فراگير در کشور را يک نياز بسيار مهم دانست و تصريح کرد: اميدواريم يک روزي هم اصلاح‌طلبان و هم اصولگرايان بتوانند با دو حزب فراگير، قدرتمند و داراي آموزه‌هاي حزبي لازم فعاليت کنند و در کشور يک رقابت سالم و جدي شکل بگيرد تا مردم و جامعه بتوانند از برکات آن استفاده کنند و کشور به پيشرفت و تعالي برسد.

وي در پاسخ به سوالي مبني براينکه آيا کارگزاران وزاريي را براي چينش کابينه به "حجت الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني" پيشنهاد کرده است يا خير؟ گفت: کارگزاران هيچ پيشنهادي، توصيه‌اي، فشاري و يا لابي در رابطه با کابينه انجام نمي‌دهد و بنايش براين است که اگر رئيس جمهور منتخب از ما کمک بخواهد، دريغ نخواهيم کرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: طاهرنژاد ، عضو ، حزب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار