مدیر آموزش و پرورش بیجار از ثبت‌نام 11 هزار دانش‌آموز بیجاری برای سال تحصیلی جدید در سامانه ستاد خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، محسن لطف‌الهی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش بیجار که با حضور امام جمعه، فرماندار در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیستم سناد همزمان با سراسر کشور از پنجم خرداد ماه آغاز و تا پایان تیر ماه ادامه  خواهد داشت.

وی افزود: در حال حاضر 90 درصد جامعه آماری در سیستم ثبت‌نام کرده و دانش‌آموزانی که تا کنون موفق به ثبت‌نام در این سیستم نشده‌اند تا پایان وقت اداری امروز می‌توانند اقدام کنند.

لطف‌الهی اهم اولویت‌ها و برنامه‌های کاری آموزش و پرورش را ساماندهی نیروی انسانی، فضاهای آموزشی و پرورشی و تجهیزات در سال جدید عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش بیجار همچنین از ثبت‌نام 483 نفر پیش دبستانی در مراکز مربوطه خبر داد و روند این ثبت‌نام را نسبت به سال گذشته مطلوب‌تر بیان کرد.

این مسئول با اشاره به نبود اعتبار کافی برای تجهیز و نوسازی مدارس خاطرنشان کرد: امید است با همت فرماندار سخت‌کوش بیجار بتوانیم اعتبارات کافی در زمینه تجهیز و نوسازی مدارس را جذب کرده و در این زمینه اقدامات مثمر قمری را ارائه دهیم.

وی با بیان تعداد 17 مدرسه این شهرستان نیاز به گازکشی دارند اما تا کنون با جذب یک چهارم اعتبارات گاز کشی فقط  8 مدرسه از این امر برخوردار شده و مابقی در آینده‌ای نزدیک انجام خواهد شد.

لطف‌الهی با اشاره به فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان در سال جاری بیان کرد: در تابستان امسال 986 دانش‌آموز در 14 پایگاه فعالیت‌های تابستانی برای گذراندن اوقات فراغت خود ثبت‌نام کرده و با توجه به تداخل  این کلاس‌ها با ماه مبارک رمضان، رویکرد این کلاس‌ها رویکرد قرآنی است.

در پایان جمشید منصوری با اعطای حکمی از جانب مدیر آموزش و پرورش بیجار به عنوان معاون تربیت بدنی و پرورشی منصوب و از زحمات شکری معاون اسبق تربیت‌بدنی تقدیر شد.
برچسب ها: کردستان ، بیجار ، سناد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.