بازیکن تیم تراکتور گفت: تیم پرسپولیس شانس نداشت که در هفته ی آغاز لیگ برتر مقابل تراکتور قرار گرفت.

محمد ایرانپوریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: من 5 ماه بود که از قطره ی چشمی که زیر نظر پزشک بود استفاده می کردم و همین قطره باعث شد که تست دو پینگ من مثبت اعلام شود بالاخره متوجه شدند مثبت بودن تست من به خاطر استفاده از همان قطره بود.

وی در خصوص  وضعیت تیم ادامه داد: بچه ها از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار دارند امیدوارم با شروع لیگ بتوانیم از همان اول قدرتمند ظاهر شویم این فصل به حق خود یعنی قهرمانی برسیم.

ایرانپوریان در خصوص عملکرد تیم در فصل نقل و انتقالات  و حضور علی کریمی در تیم تراکتور سازی گفت:  به نظر من تیم توانسته مهره های خیلی خوبی جذب کند و در نقاط ضعف توانستیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم کریمی نیز از نظر تاکتیکی در شرایط بالایی قرار دارد و حضور او در تیم توان تیم را بالا می برد.

بازیکن تیم تراکتور سازی در خصوص اولین بازی لیگ برتر مقابل تیم تراکتور سازی خاطر نشان کرد: شرایط بازی تدارکاتی رسمی متفاوت است و بازی تدارکاتی حق تیم تراکتور بود که برنده شود ولی به دلایلی نتوانستیم برنده آن بازی شویم و پرسپولیس از بد شانسی مقابل تراکتور قرار گرفت./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار