پس از موج تهديد هاي رسانه اي غرب؛

وب سايت‌هاي شبكه سحر پر رونق‌تر از گذشته

وب سايت سيماي اردو شبكه جهاني سحر پس از موج تهديد هاي رسانه اي غرب عليه اين شبكه، به شكل قابل ملاحظه اي توسعه يافت و پذيراي مخاطبان شبكه ايراني"سحر"در شبه قاره هند شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ با وجود تحريم رسانه اي گسترده و مداوم شبكه هاي ايراني، بويژه  شبكه‌هاي برونمرزي صدا و سيما، مخاطبان اين شبكه ، نه تنها ارتباط خويش را با "سحر"  ادامه داده اند، كه با افزايش رويكرد به وسايل ارتباطي ديگر با شبكه از جمله مراجعه به وب سايت‌هاي  شبكه جهاني سحر براي حفظ اين ارتباط تللاش مي‌كنند. وب سايت سيماي اردو شبكه جهاني سحر يكي از اين پايگاه هاي اينترنتي است كه پس از موج تهديد هاي رسانه اي غرب عليه اين شبكه، به شكل قابل ملاحظه اي توسعه يافته و پذيراي مخاطبان شبكه ايراني "سحر"  در شبه قاره هند است.

 بخش خبري سايت سيماي اردو شبكه بين المللي سحر هر روز سه بار بروز رساني مي‌شود تا جديدترين اخبار ايران، منطقه و شبه قاره را به اطلاع مخاطبان اردوزبان مي رساند.

شيرين بانو معراج مسئول بخش هاي "اخبار" و "مناسبت هاي" سايت سيماي اردو با بيان اين مطلب گفت: بخش خبر سايت سيماي اردو به تازگي در سه نوبت صبح، عصر و شب به روز رساني مي شود تا مخاطبان اردوزبان شبكه سحر در جريان جديدترين اخبار روز ايران، منطقه و شبه قاره قرار گيرند.

وي با اشاره به اينكه مهم ترين اخبار شبه قاره، فلسطين، بيداري اسلامي در منطقه و رخدادهاي سياسي مهم منطقه در اين بخش منعكس مي شود، افزود: در بخش "مناسبت ها" نيز مطالب، عكس ها و لينك هاي مرتبط با مناسبت هاي سياسي و مذهبي ملي و بين المللي قرار داده مي شود كه از آن جمله مي توان به ولادت ها و شهادت هاي ائمه، اعياد بزرگ اسلامي، مراسم حج، دهه فجر، دعا و نعت اشاره كرد. علاوه بر اين، فايل هاي صوتي مربوط به اين مناسبت ها نيز در اين بخش قابل دريافت است.

گفتني است:  به مناسبت ماه مبارك رمضان آيتم هاي جديد به سايت سيماي اردو اضافه شده است كه در بخش "مناسبت ها" آيتم هاي مرتبط با ايام ماه مبارك رمضان شامل ولادت امام حسن مجتبي، شهادت حضرت علي (ع)، شب هاي قدر و ... قابل مشاهده است و عكس ها، فايل هاي صوتي و فايل هاي تصويري مربوط به هر يك از اين مناسبت ها در دسترس بازديدكنندگان قرار دارد.

دعاي هر روز ماه رمضان و همچنين لينك هاي متعدد صوتي، تصويري و متني از مباحث و موضوعاتي مانند تغذيه و روزه داري، فضايل و بركات ماه رمضان در بيانات مقام معظم رهبري، تقويت خصلت هاي اخلاقي مانند كمك به ديگران در ماه رمضان و ... نيز از بخش هاي جديدي است كه بر روي اين  سايت قرار گرفته است.

زهرا محمدزماني مسئول بخش هاي "ويدئوها" و "كنداكتور" سايت سيماي اردو با اشاره به افزايش تعداد ويدئوهاي برنامه ها در صفحه اول سايت، اظهار كرد: ويدئوي همه برنامه هاي سيما اعم از توليدي، زنده، مناسبتي، ميان برنامه ها و ... هر روز بر روي سايت و در دسترس علاقمندان قرار مي گيرد.

كنداكتور سيماي اردو 2 بار در هفته بروز رساني مي شود و آخرين تغييرات اعمال شده در آن به اطلاع مخاطبان مي رسد.

"سحر بلاگ" از آيتم ديگر اين سايت به شمار مي آيد كه در آن نوشته ها، مقالات يا نظراتي كه بازديدكنندگان در مورد شبكه و برنامه هاي آن ارسال مي كنند در اين بخش قرار داده مي شود و از جمله موضوعاتي كه در اين پيام ها مورد اشاره و درخواست بوده است مي توان به افزايش زمان پخش سريال ها، آگاهي از زمان تكرار برنامه ها، درخواست دوبله و پخش سريال هاي مختلف ايراني و دعوت از بازيگران سريال هاي در حال پخش براي حضور در برنامه شما و سحر اشاره كرد.

ويدئوهاي مربوط به سريال هاي در حال پخش سيما بيشترين بازديدكننده را داشته و پس از آن ويدئوهاي اخبار و برنامه هاي سياسي مانند "انداز جهان"، برنامه هاي اجتماعي و خانواده مانند "صبح و زندگي"، "شما و سحر" و "خانواده" و برنامه هاي مذهبي مانند "راه مبين"، "پيام رحمان" و "مشعل راه" بيشترين بازديدكنندگان را به خود اختصاص داده اند.

محمدزماني همچنين به درخواست هاي مكرر مخاطبان اردوزبان مبني بر اختصاص بخش مجزا به آموزش زبان فارسي در سايت اشاره كردو گفت: به تازگي در اين بخش فايل هاي ويدئويي برنامه "آموزش زبان فارسي" را قرار داده ايم كه پيش از اين در 99 قسمت 5 دقيقه اي از سيماي اردو پخش شده است. برنامه آواي پارسي كه اكنون در حال توليد است نيز در آينده نزديك در اين بخش قابل دسترس خواهد بود.

بخش جديد ديگري در سايت سيماي اردو شبكه سحر ايجاد شده است كه هر برنامه در اين بخش داراي صفحه اي اختصاصي خواهد بود و طوري طراحي مي شود كه اطلاعات هر برنامه شامل موضوع، محتوا، شكل، ساختار، عوامل و ... در آن قرار گرفته و نظرسنجي هر برنامه نيز در صفحه اختصاصي آن صورت گيرد.

سيماي اردوي شبكه جهاني سحر كه براي اردو زبانان ساكن در شبه قاره هند و اردو زبانان مهاجر به ساير نقاط دنيا پخش مي شود، يكي از شش سيماي تشكيل دهنده شبكه جهاني سحر است كه روزانه 8 ساعت برنامه به زبان اردو پخش مي‌كند/ي2
برچسب ها: رسانه ، شبکه سحر ، وب سایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار