معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري منطقه 6 از افتتاح اولين خانه دوچرخه همزمان با ميلاد امام حسن مجتبي (ع) خبر داد.

اسدي در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام اين خبر افزود: در راستاي تشويق شهروندان به استفاده از دوچرخه و نيز با هدف کاهش آلودگي هوا، احداث خانه دوچرخه در ميدان وليعصر در دستور کار شهرداري قرار گرفت.
وي در ادامه تصريح کرد: فاز اول اين پروژه ارديبهشت ماه سال جاري آغاز شده است و پس از نيازسنجي هاي لازم فاز دوم در ساير بخش هاي منطقه ادامه خواهد يافت.
وي در ادامه اظهار داشت: در فاز اول اين طرح مسير تردد دوچرخه از ميدان وليعصر (عج) تا پارک لاله و بالعکس در نظر گرفته شده که اين مسير با رنگ سبز خط کشي شده است.
معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري منطقه، در ادامه با اشاره به شرايط استفاده از اين خانه دوچرخه، بيان داشت: استفاده کنندگان از دوچرخه به دو گروه سني نوجوان از 15 تا 18 سال و بزرگسال تقسيم مي شوند که براي ثبت نام گروه اول رضايتنامه يا حضور والدين الزامي است.
وي در ادامه بيان کرد: اعضاي اين خانه با ثبت نام و پرداخت 10 هزار تومان، کارت يکساله تردد با دوچرخه را در منطقه دريافت مي کنند و استفاده کنندگان متعهد مي شوند که از آئين نامه انضباي اين خانه پيروي کنند.
اسدي خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه دوم مردادماه همزمان با ميلاد امام حسن (ع) اين خانه دوچرخه افتتاح خواهد شد و کليه پرسنل معاونت حمل و نقل و ترافيک منطقه، به صورت نمادين از ميدان وليعصر تا پارک لاله را رکاب خواهند زد./ف
برچسب ها: معاون ، حمل ، نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار