پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی هفته اول این تیم در لیگ برتر به حساسیت آن اشاره کرد و به آن لقب بازی درون خانوادگی داد.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد شرایط حال حاضر تیم گفت: شرایط تیم خدا را شکر خوب است و فشار رسانه ها روی ما کم شده است مدتی بود که حاشیه های زیادی داشتیم و تمرکزمان را گرفته بود ولی خدا را شکر آرامش به تیم بازگشته و با خیال آسوده تمریناتمان را پیگیری می کنیم.

مدیر تیمهای فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در بازی های تدارکاتی هدف نتیجه نیست ما بیشتر سعی در سنجیدن بازیکنان جدید و جوان تیم بودیم در حالی که تیم های دیگر مقابل ما با ترکیب اصلی به میدان می آمدند، ما در نیمه اول بیشتر به تازه واردها و بازیکنان جدید میدان می دادیم و در نیمه دوم بازیکنان با تجربه را به ترکیب اضافه می کردیم در مجموع از انجام این بازی ها راضی هستیم و معتقدیم کمک زیادی به روند آماده سازی تیم ما کرده است در بازیهای تدارکاتی برد و باخت ملاک نیست

وی در خصوص بازی هفته اول در مقابل تراکتور گفت: این بازی که بازی زیبا و حساس خواهد بود زیرا بازیکنانی از دو تیم به تیم مقابل اضافه شده اند و از طرفی دو تیم هواداران پرشور زیادی دارند که بر زیبایی این بازی خواهد افزود. این بازی یک بازی درون خانوادگی است زیرا هر دو تیم قرمز هستند و مهم رنگ قرمز دو تیم است.

پنجعلی در خصوص کاپیتانی اظهار داشت: کادر فنی کاپیتان را انتخاب می کند. علی دایی کاپیتان پرسپولیس بوده و در این زمینه سر رشته دارد.‌ آن چه مهم است همدلی تیم است و گرنه بازوبند یک تکه پارچه است.
به نظر من کسی می تواند کاپیتان باشد که بازیکنان وی را دوست داشته باشند و بتواند با تدبیر جلوی حاشیه ها را بگیرد و تیم را مدیریت کند.

وی در مورد این سؤال که شماره 8 پرسپولیس امسال بر تن چه بازیکنی خواهد بود، بیان داشت: فعلاً هیچ چیز مشخص نیست.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص هواداران گفت: از هواداران می خواهم که فقط صبوری پیشه کنند و از گذشته درس بگیرند. هر چه حمایت کامل تری از تیم داشته باشند قطعاً نتیجه مطلوبتر خواهد بود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار