معاون رئیس حزب "مصر دموکرات" اعلام کرد که جبهه نجات ملی بر کاندیداتوری "حمدین صباحی" در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور به توافق رسیده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی المیادین، عماد جاد، معاون رئیس حزب مصر دموکرات امروز (یکشنبه) اظهار داشت: من بر این باورم که جبهه نجات ملی مصر تاکنون در خصوص نامزد شدن حمدین صباحی، نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری مصر و موسس حزب جریان مردمی در انتخابات آتی به توافق دست یافته است.
وی در مصاحبه با روزنامه مصری الشروق امکان حضور و تاثیرگذاری اعضای حزب منحل شده "ملی" مصر در انتخابات پارلمان آتی را امری بعید دانست و گفت: مشارکت آن‌ها در انتخابات پررنگ نخواهد بود.
معاون رئیس حزب مصر دموکرات خاطرنشان کرد: مردم مصر در 25 ژانویه 2011 و 30 ژوئن گذشته به خیابان‌ها نیامدند تا نظام حسنی مبارک، دیکتاتور سابق مصر مجددا روی کار آید.
عماد جاد درخصوص ابقای جبهه نجات ملی در دوره آتی تصریح کرد که این جبهه قبل از عزل محمد مرسی، رئیس‌جمهور برکنار شده مصر ماموریت خود را با موفقیت انجام داد.
وی به این مسئله اشاره کرد که مذاکرات جدی میان احزاب الاحرار، مصر دموکرات و الدستور با هدف ادغام این احزاب با یکدیگر در حال انجام است.
عماد جاد عنوان داشت: حزب الوفد با الموتمر و هم‌چنین حزب الناصریه با احزاب چپگرای مصر جهت ادغام شدن مذاکره می‌کنند.
وی با تکذیب شایعه‌ها جهت بد جلوه دادن اخوان المسلمین عنوان داشت: نیازی نیست که اخوان المسلمین بد جلوه داده شود، چرا که عملکرد آن‌ها خود گویای این امر است.







برچسب ها: بین الملل ، مصر ، صباحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار