عضو فدراسیون جهانی پیشکسوتان شمشیربازی گفت: پیشنهادم را به عثمان اف ارائه دادم تا مسابقات شمشیربازی به صورت بهتری برگزار شود، وی هم این پیشنهاد را پذیرفت.

 احمد اکبری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: برای برگزاری بهتر مسابقات پیشکسوتان شمشیربازی دو پیشنهاد به رئیس فدراسیون شمشیربازی جهان ارائه دادم که قرار بود مسابقات شمشیربازی پیشکسوتان فقط در بخش انفرادی برگزار شود اما در طرحی که به فدراسیون جهانی ارائه شد از عثمان اف خواستیم تا مسابقات به دو صورت انفرادی و تیمی برگزار شود تا شرکت کنندگان بیشتری در مسابقه شرکت کنند که این پیشنهاد توسط عثمان اف پذیرفته شد و در حال بررسی است.

عضو فدراسیون جهانی پیشکسوتان افزود: با توجه به اینکه کشورهای شرکت کننده در این مسابقات با هزینه شخصی خودشان در این مسابقات حاضر می شوند هزینه گزافی بر آنها تحمیل می شود که اگر این طرح به تصویب برسد با زمان کوتاهی که قرار است بازیها انجام شود از نظر مالی کمک قابل توجهی به شمشیربازان خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: پیشنهاد ایران این بود که عثمان اف مبلغ 10 هزار دلاری که برای پیشکسوتان در یک بانک قرار داده به خود پیشکسوتان واگذار شود ما یک پیشنهاد 10 ماده ای دادیم که یک نسخه از آن را درا ختیار دبیر فدراسیون جهانی قرار دادیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار