مدير كل دفترصنايع ماشين سازي و نيروي محركه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هم اكنون ۳۰ درصد خودروهاي سواري كشور در حد استانداردهاي يورو چهار توليد مي شود.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از شاتا ؛ «كيومرث فروتني» افزود: ضرورت توليد خودروهاي يورو چهار عرضه بنزين يورو چهار است ، زيرا اگر اين خودروها از بنزين يورو چهار استفاده نكنند، پس از مدتي برخي لوازم يدكي موتور آنها تخريب مي شود.

وي اظهارداشت: خودروسازان داخلي از مدتها پيش خودروهاي يورو چهار نمونه خود را توليد كردند تا بتوانند به موقع نسبت به توليد انبوه اين خودروها اقدام كنند.

مدير كل دفترصنايع ماشين سازي و نيروي محركه وزارت صنعت، معدن و تجارت در عين حال تصريح كرد: هم اكنون به غير از خودروهاي پارس ، سمند و پرايد همه خودروهاي سواري كشور با استاندارد يورو چهار توليد مي شود.

اين مقام مسئول اظهارداشت: هرچند كه در شرايط تحريم ، دوستان ما در وزارت نفت به دنبال عرضه بنزين يورو چهار به صورت گسترده هستند، اما هم اكنون تنها در ۲۰ جايگاه تهران اين نوع بنزين عرضه مي شود.

فروتني با اشاره به ميزان توليد خودروهاي سواري در كشور يادآورشد: تحت تاثير تحريم ها در حال حاضر توليد خودرو در كشور با نوساناتي مواجه است اما همكاران ما در وزارت صنعت ، توليد خودروسازان داخلي را به صورت مستمر و دوره اي پايش مي كنند، تا كيفيت محصولات آنها كاهش نيابد.

مدير كل دفترصنايع ماشين سازي و نيروي محركه وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به توليد خودروهاي سنگين متناسب با استانداردهاي يورو چهار نيز گفت: با توجه به عدم عرضه گازوييل يورو چهار،هم اكنون هيچ خودرو سنگيني با اين استاندارد در كشور توليد نمي شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: خودرو ، سواری ، یورو ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار