مناطق مختلف بحرين صحنه تظاهرات و اعتراضات گسترده عليه اقدامات سرکوبگرانه رژيم آل خليفه عليه شهروندان بود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني اللؤلؤه، اين اعتراضات و تظاهرات به درخواست جنبش تمرد و براي تاکيد بر خواسته هاي انقلابيون و نيز تاکيد بر ادامه اعتراضات مسالمت آميز برگزار شد. 
بر همين اساس منطقه جدحفص صحنه تظاهرات گسترده بود و طي آن از همه مردم بحرين خواسته شد در اعتراضات گسترده جنبش تمرد بحرين در چهاردهم اوت شرکت کنند. 
تظاهرکنندگان در حالي که پرچم بحرين را با خود حمل مي کردند با حرکت در خيابان هاي منطقه جدحفص شعارهايي عليه رژيم سردادند. 
اين در حاليست که منطقه البلاد القديم نيز براي تاکيد بر شرکت مردم در تظاهرات جنبش تمرد بحرين در چهاردهم اوت، صحنه برگزاري تظاهراتي مسالمت آميز بود. شرکت کنندگان در اين تظاهرات در حالي که پرچم بحرين و پلاکاردهايي حاوي شعار و تصاويري از شهدا و بازداشت شدگان بحريني با خود حمل مي کردند عليه رژيم آل خليفه شعار مي دادند. 
بر همين اساس منطقه المقشع نيز صحنه تظاهرات گسترده اي براي تاکيد بر شرکت در تظاهرات جنبش تمرد در چهاردهم اوت بود و طي آن تظاهرکنندگان شعارهايي عليه رژيم سردادند. جسم وجان ما فداي شهدا از جمله شعارهايي بود که شرکت کنندگان در اين تظاهرات سر مي دادند. 
در همین گزارشات حاکی از آن است که نيروهاي امنيتي بحرين به مسجد شيخ حماد در منطقه المقشع حمله ور شدند و چندين گاز اشک آور به سمت آن شليک کردند.
اين در حاليست که منطقه المقشع صحنه اعتراضات گسترده  بود و نيروهاي امنيتي رژيم آل خليفه به مجازات دسته جمعي مردم منطقه پرداختند. 
يوسف المحافظه عضو مرکز حقوق بشر بحرين اعلام کرد منطقه المقشع صحنه اعتراضات گسترده اي بود و طبق معمول نيروهاي رژيم آل خليفه با شليک گسترده و بدون هدف گازهاي اشک آور به سمت منازل و روي پشت بام ها به مجازات دسته جمعي مردم پرداختند. وي تاکيد کرد نيروهاي امنيتي رژيم يک گلوله گاز اشک آور به سمت ورودي مسجد شيخ حماد و يک گلوله ديگر نيز به داخل حياط مسجد شليک کردند.  








اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار