سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: ما با جاسم کرار قرارداد یکساله بستیم، این بازیکن قرار است در فصل جدید با پیراهن آبی بازی کند.

"میرشاد ماجدی" در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: با جاسم کرار قرارداد بستيم و قرار است اين بازيکن در تمرینات تیم شرکت کند و آماده بازی‌های لیگ سیزدهم شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت نکونام بیان کرد: من در جریان وضعیت نکونام نیستم تا در این باره نظری بدهم، به هرحال همه اعضای کادر فنی با نکونام صحبتهایی انجام دادند تا وی در تیم استقلال بماند.

وی در ادامه اظهار داشت: به هر حال سوء تفاهماتی بین نکونام و قلعه نوعی وجود دارد که امیدوارم با درایت فتح اله زاده این سوء تفاهمات برطرف شود.

ماجدی درباره تلاش وزارت ورزش برای عدم قرارداد نکونام با الشارجه امارات گفت: با توجه به نام جعلی لیگ امارات هیچ کس دوست ندارد که بازیکنان ایرانی در این لیگ بازی کنند به خاطر همین وزارت ورزش تلاش می‌کند که مانع حضور نکونام در لیگ امارات شود.

ماجدی تصریح کرد: مسئولان فدراسیون فوتبال باید حضور بازیکنان ایرانی در لیگ امارات را تحریم کنند تا عرب ها متوجه تصمیم نادرستشان شوند.

وی درباره وضعیت آندو تیموریان بیان داشت: تیموریان با تیم استقلال قرارداد دارد این بازیکن قرار است که از امروز سر تمرینات حاضر شود.

سرپرست استقلال درباره حضور جاجا در تیم استقلال  تصریح کرد: ما مذاکراتی با این بازیکن انجام دادیم. اگر قلعه نویی از لحاظ فنی این بازیکن را تأیید کند با وی قرارداد می بندیم.

ماجدی درباره وضعیت جمشیدیان بیان کرد: جمشیدیان مصدومیت جزئی دارد. امیدوارم با فیزیوتراپی بتواند به بازی با گسترش فولاد تبریز برسد.

وی درباره بازی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز بیان کرد: به هر حال گسترش فولاد از لیگ دسته یک به برتر آمده و انگیزه و دوندگی در این تیم حرف اول را می‌زند. ما با بهره‌گیری از تجربیات بازیکنانمان می‌توانیم این تیم را در تبریز شکست دهیم.

ماجدی درباره اختصاص بودجه 30 درصدی باشگاه‌ها  به پرداخت بدهی‌هایشان گفت: اکثر تیم‌های لیگ برتری با حمایت دولت مدیریت می‌شوند و بدهی‌های زیادی هم دارند. ما هم علاقمند هستیم تا بدهی‌های باشگاه از طریق بودجه اختصاص یافته دولت برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: به هر حال در تیمهای فوتبال باید این فرهنگ جا بیفتد که بدهی‌ها قبل از شروع فصل جدید تسویه شود که این امر با حمایت و درایت مسئولان ورزش ممکن خواهد بود./مح
برچسب ها: قرارداد ، استقلال ، کرار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار