یک کارشناس سیاست خارجی با تاکيد بر اينکه مرگ‌خواهي براي رژيم جعلي صهيونيستي وجه مشترک تمامي کشورهاي منطقه به‌ويژه کشورهاي مواجه با بيداري اسلامي است، گفت: ناکامي رژيم منحوس صهيونيستي در مذاکرات سازش با فلسطينيان اين رژيم اشغالگر را بر آن داشت تا به استقرار سامانه‌هاي گنبد آهنين در مرز مصر اقدام کند.

"سيد جلال فياضي" در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اقدام اخير رژيم غاصب صهيونيستي مبني بر استقرار سامانه‌هاي گنبد آهنين در مرز مصر، گفت: سر دادن شعارهاي ضدآمريکايي و ضد صهيونيستي در جريان تحولات مصر موجب نگراني رژيم منحوس صهيونيستي در منطقه شده است.

وي در ادامه استقرار سامانه‌هاي گنبد آهنين صهيونيست‌ها در مرز مصر را پيش‌دستي از سوی اين رژيم منحوس براي حفاظت از مرز‌ مناطق اشغالی دانست و افزود: رژيم اشغالگر قدس از سويي براي ايجاد رعب و وحشت در منطقه و از سوي ديگر براي القاء حس تامين امنيت ساکنان سرزمینهای غصبی به اين اقدام دست زده است.

فياضي با بيان اينکه مستقر شدن سامانه گنبد آهنين رژيم غاصب صهيونيستي در مرز مصر بيانگر آن است که اين رژيم منحوس در شرايط کنوني در منطقه احساس امنيت نمي‌کند، تصريح کرد: در حال حاضر شعار از نيل تا فرات اين رژيم نامشروع به شعار مرگ بر اسرائيل از نيل تا فرات تبديل شده است.

وي با تاکيد بر اينکه "مرگ‌خواهي" براي رژيم جعلي صهيونيستي وجه مشترک تمامي کشورهاي منطقه به‌ويژه کشورهاي مواجه با بيداري اسلامي است، اظهار داشت: ناکامي رژيم منحوس صهيونيستي در مذاکرات سازش با فلسطينيان اين رژيم اشغالگر را بر آن داشت تا به استقرار سامانه‌هاي گنبد آهنين در مرز مصر اقدام کند.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان با اشاره به فرارسیدن دوران افول رژيم اشغالگر قدس در منطقه خاطرنشان کرد: گسترش موج ضد صهيونيستي ميان کشورهاي منطقه مشکلات بسياري براي رژيم جعلي صهيونيستي ایجاد کرده که استقرار سامانه‌هاي گنبد آهنين در مرز مصر با توجه به شکست و ناکارآمدي آن در جنگ 8 روزه غزه هیچ‌گاه نخواهد توانست این مشکلات را حل کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رژیم ، صهیونیستی ، فلسطین ، مصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار